Otin volvon tuossa vapun jälkeen vasta liikenteeseen. Ajelin viime viikon töihin sillä. American car show:hun ei tullut lähdettyä. Sanoisinko, että onneksi en lähtenyt, kun ihmettelin tuossa pressutallissa vienoa bensiinin hajua. Mietin tuossa myös, että milloinhan sitä on tullut suodatin vaihdettua. Aloin sitä vaihtamaan ja samalla ajattelin tutkia, että vuotaako joku putki tai tankki, kun bensiini haisee. Noh vika löytyi nopeasti, kun aukaisin konepellin. Kaasutin oli puskenut bensat imusarjan päälle kaasuttimen kannen välistä tai sitten letkusta. Enemmän epäilen sitä kaasuttimen kantta, kun tiiviste on märän näköinen ympäriinsä ja sitte imusarja on märkä molemmilta puolilta. Tilasinkin jo uuden tiivisteen kaasuttimen kannen väliin. Kaverin kanssa juttelin niin pitää kateella missä kunnossa neulaventtiili on tai onko siellä jotain kuraa. Samalla mietittiin, että pitäisikö bensan pintaa laskea vähän jos kaasutin tulvii jostain syystä. Mietin, että vaikka bensan paine on oikea niin pukkaako sähköpumppu sen verran kovalla tahdilla polttoainetta, että pääsee tulvimaan. Noh pitää eka mitata se kohon asento, että onko se sinnepäinkään mitä ohje sanoo.