Proturbo  Autodiagnoosi

Maali- tai teippaushommat S60 spoileriin

  • 3 Vastauksia
  • 2703 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dominoteoria

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Maali- tai teippaushommat S60 spoileriin
« : 11.03.2016, 20:28:16 »
Pitäisi viritellä S60 -05 kärryyn ikämiehelle sopiva spoileri auton perusmuotoa rikkomaan. Samalla umpioiden kokoa rajataan hieman ylhäältä pienillä luomilla. Osat alla:
http://vparts.se/fi/s60/volvo-s60-2000-2009/volvo-s60-styling/vingar/vinge-volvo-s60-00-09.html
http://vparts.se/fi/s60/volvo-s60-2000-2009/volvo-s60-styling/ogonlock/ogonlock-volvo-s60-v70n-xc70-92.html

Osat olisivat tulossa paljaina ja kaipaisivat päälleen joko a)mustan maalin ja lakkauksen tai b)mustan/hiilikuituimitaation teippauksen ennen asennusta.
Onko arvon foorumisteilla kokemuksia ko. osien teippaamisesta? Kannattaako tuo, vai pitääkö alkaa etsiä maalaria, joka ei kynisi minua ihan kuiviin? Jotenkin olen saanut käsityksen, että teippaamalla osaa huippumies tehdä vaikka mitä. Lähinnä tuossa epäilyttää tulosten pysyvyys.

Kiitos kommenteista ja avusta! :)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Maali- tai teippaushommat S60 spoileriin
« Vastaus #1 : 14.03.2016, 17:13:04 »
Mä aikoinaan teippasin yhen spoilerin. Jälki ei ollu paras mahdollinen mutta riitti mulle. KLIK!

Samoin maalasin itse nykyiseen takapoikan.  KLIK!

Teippauksessa niihin luomiin tuskin ongelmaa, kun pienellä lämmöllä ja maltilla laittaa. Ja saahan ne sit pois.
Mä oon ihan paukulla noita maalaillu, jopa yhen puskurin. Alkaa jo oleen hajulla miten saa kohtuu pinnan. Se vaan että noi on akryylivärillä ilman lakkaa maalattuja osia. Jos sulla on metallimusta niin etsi se maalari.
Mulla on tuo tavallinen musta niin väri löyty ihan Tokmannilta.

Poissa Dominoteoria

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: Maali- tai teippaushommat S60 spoileriin
« Vastaus #2 : 14.03.2016, 18:16:10 »
Kiitokset vastauksesta pomolle!
Juu, siis mulla olisi yksi ihan ammattikaveri tuota teippausta tekemässä korvausta vastaan, eli siitä varmaan saisi ihan kohtuullisen - kuten tuo sinunkin tekemäsi on.
Ehkäpä etsin tuohon siipeen tästä pk-seudulta maalarin ja teippautan nuo luomet juurikin tuollaisiksi grafiittijäljitelmiksi. Pitää vielä miettiä.

Poissa Juubelii

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Vs: Maali- tai teippaushommat S60 spoileriin
« Vastaus #3 : 22.03.2016, 14:55:30 »
Morjens!

Nykyään teippaamalla saa erittäin hyvännäköistä jälkeä aikaiseksi! Teipeissä on valinnanvaraa jo erittäin paljon. Osaava kaveri saa hyvälaatuiset teipit pysymään kiinni ilman huolia että irtoisivat. Itselläni oli aijempi auto teipattu kokonaan ja kolmeen vuoteen ei lähtenyt mistään irti. Eli täältä ääni teipeille!


nim. Aikaisemmalta ammatiltani teippari.

 

Kulkukoira  Proturbo