Eli selkeyden vuoksi en täyttänyt öljyä laatikkoon paluun letkusta kuten vissiin oikea tapa on vaan kun huomasin laatikon päällä ison propun että ruosta se varmaan ja siinä sitä sit ollaan kun se on samanlainen kuin pohja proppu...
No tyhmyydestä sakotettaan ja pistetään sit uutta prokkista pystyyn korjataksemme tämä ongelma, eli tuossa laatikkovian linkissä on ohjetta kuin ka se kolmosen vanne saadaan takasin kireelle avaamalla se proppu ja vetämällä vanne hahloonsa, sitä ei vaan mikään kuolevainen voi tehdä ulkoa joten proppuun pitää porata reikä että sen saa sen vanteen sen propun läpi vedettyä tiukalle ja sitten se tuolla propulla kiritään paikalleen.
juju on siinä että reikään laitetaan kierteet ja kun homma valmis pienemmällä pultilla tulpataan se proppu.
Kuullostaa helpolle, lupaan että ei ole sitä koska proppu on abs yksikön alla...