Race.fi  Puotilan autokorjaamo

2001 S40 takajarrut

  • 3 Vastauksia
  • 1953 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jamppa77

  • Vieras
2001 S40 takajarrut
« : 15.05.2012, 21:22:04 »
Porukoilla on kyseinen auto ja sellainen vika on ilmennyt että kuskin puolelta käsijarrumekanismi jumittaa, ruosteenirroitus litkuja ovat sinne ruikkinut ja nähtävästi on auttanut. Tänään menin sitten kyseiseen autoon vaihtamaan takajarrupaloja, niin molemmilta puolilta oli ne alemmat liukutapit "yhtä puuta" sen kiinnikkeen kanssa. Ruosteenirroitinta ruiskutettiin ja annettiin vaikuttaa hyvän aikaa, no naps siinä kävi eli kumpikin liukutappi poikki. Kysymys kuuluu onko kyseiset osat kalliit, tai siis ne satulan kiinnikkeet vai mitkä ne nyt onkaan.

Poissa Jortsi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 632
  • www.vrcf.fi
Vs: 2001 S40 takajarrut
« Vastaus #1 : 15.05.2012, 21:30:32 »
Motonetin kataloogi näyttäis 5,90e (liukusuojakumi+pulttisarja) tai 17,90e (Kumi+pultti+ø8,2x75mm liukutappisarja). Kumpi noista nyt on sitte oikea... Kalleus on tietysti suhteellista, mutta sanoisin ettei tuo sitä ole.
Vikakoodien lukua Roi-Oulu maastossa!

Showroom

jamppa77

  • Vieras
Vs: 2001 S40 takajarrut
« Vastaus #2 : 15.05.2012, 22:04:50 »
Tuo kyseinen liukutappi oli umpiruosteessa reiässään, eli tappi katkesi sinne reikään sisälle... Molemmilla puolilla sama homma, eli se C.n muotoinen rauta johon ne liukutapit tulee pitäisi saada molemmille puolille.

Ei yhtään irronnut vaikka oli ruiskutettu irroitusainetta ja annettu vaikuttaa reilusti.

Poissa Jortsi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 632
  • www.vrcf.fi
Vs: 2001 S40 takajarrut
« Vastaus #3 : 15.05.2012, 22:25:13 »
Niinpä tietenki, eli se satulan "teline"? CRC ja lämpö vois auttaa, tai sitte jos saat poraamalla tai muuten rikkomalla sen pätkän pois. Tai sitte jostaki romikselta ne tellingit, ei nekään paljoa varmaan maksa ja umpirautasina ei mee ikinä miksikään.
Vikakoodien lukua Roi-Oulu maastossa!

Showroom

 

KL-varaosat  Race.fi