Oletko jo vaihtanut laatikkoon öljyt? Siinä näkisi tuleeko ulos jotakin mujua joka juorua jostakin vakavammasta vauriosta, josta syytä huolestua. Jos öljyt ok niin eikun vetoja.
Meillä kahdessa laitteessa gs6-37dz, ainakin toisessa jousitettu sintteri ja toisessa saattaa olla massalevy. Kyllä laatikoiden äänimaailma on aika raju ja toimii silti ok. Toisella ajettu useita tuhansia radalla kilpaa ja toisella räppäilty jääradalla ja radalla ja siirtymät liikennöity normaalisti.
Nyt tallin lattialle ilmaantui varalaatikko joka otetaan kisoihin mukaan, koska molemmat lodjut toimii äänistä huolimatta normaaliin tapaan niin ajetaan.
En oo vielä öljyjä laskenu pois, täyttöproppu niin ahtaassa välissä ettei meinaa uusia saada paikallaan ollessa laatikkoon. Täytyy ehkä pieni huoltoluukku tehdä vaihteistotunneliin täyttöpropun kohdille ja laskea öljyt pois.
Jos laatikkoon on vaan hitsattu toinen koppa eikä ole tasoa oikastu hitsauksen jälkeen nii saattaa sojotaa akselin mihin sattuu, vetelee älyttömästi tuo alumiini ku hitsailee.. Tiiän yhen tapauksen missä laakeri hirtti akseliin kiinni ja vaihteistosta katkes siirtäjä tuon vinouden takia
Näinhän se on. Koneeseen tuleva laippa on oikaistu mulla ollessa, mutta eihän se sitä kerro että itse kytkinakseli olisi suorassa linjassa.