Vakiota alustassa ei ole kuin etupalkki ja etutukivarret. Takapään tukivarsien geometria on tehty nelilinkkityyliin, mutta ei tässä kuitenkaan mitään eritystä rata-alustaa ole, noita coil-overeita lukuunottamatta.
Pääsin tänään viimein koeajolle peräremontin jälkeen ja mikään ei ollut muuttunut. Sama ulina jatkuu ja lukkokin tuntuu paukkuvan. Hammaskosketus on nyt niin täydellinen kun vaan voi olla, niin kaiketi tässä on sitten kyse siitä, että noita jenkkien aftermarket välityksiä ei edes saa hiljaiseksi. Lukon pauke tosin saattaa olla aavistuksen vähäisempää, mutta ei se paljoa lohduta. Koeajon jälkeen vielä ihmettelin peräöljyn hajua ja kurkistus auton alle paljasti karun todellisuuden. Öljyä vuosi laipan stefan välistä oikein urakalla ja öljyä oli roiskunut myös pohjaan aika laajalti. Samoin tein taas kardaani ja laippa irti, niin syykin selvisi ja vika osoittautui niin tyhmäksi, että oikein hävettää. Stefan ja laipan välissä oli havunneulanen, siis voi äiti, ei mulla tallissa nyt ihan niin likaista pitäisi olla...