Minusta ei nyt kovin huolestuttavalta näytä, jos huollot ja öljynvaihdot tehty huolto-ohjelman mukaisesti. Ei minunkaan vm -19 XC:hen oltu ostettaessa tehty noita mainittuja öljynvaihtoja ja teetätin ne n 180 tkm kohdalla enkä ota siitä mitään paineita. Ja tuskin sitä booriholkkia kannattaa alkaa kummemmin murehtimaan, vaihtaa sitten jos antautuu tai koko kulmavaihteen, tosin onhan täälläkin "fanaatikkoja", jotka vaihtelee öljyjä muutaman tuhannen km jälkeen. Edellisessä -04 XC:ssä kulmavaihteen ja booriholkin vaihto tuli tehtäväksi jo reilun 150 tkm jälkeen.
Aika kova on hintapyyntö tuosta Sakan XC:stä vielä, tuo minun kustanti reilu kolme vuotta sitten n 25k€ n 150 tkm ajettuna, tosin on "vain" D4, värihän on hieno!