Kulkukoira  Proturbo

52mm Kierrosmittarin asennus

  • 2 Vastauksia
  • 258 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 2sata4kyt

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
52mm Kierrosmittarin asennus
« : 11.12.2023, 18:23:03 »
Tervehdys!

Ostin äskettäin tuommoisen pienen kierroslukumittarin. Sitä asentaessa sain kuitenkin huomata, ettei se lähtenyt toimimaan. Järkeilin, että tämä johtuu + ja - merkkisten piuhojen puutteesta.  ;D Kyseessä on VDO:n valmistama mittari, jos sillä on mitään merkitystä.

Minkälaiset piuhat tuohon nyt sitten käy, käykö periaatteessa mitkä tahansa samalla liitännällä olevat? Ja saako esim. Motonetistä jotain mitkä kävisivät?   :)

Myös kiinnostaisi, että onko tuo ylempänä oleva liitäntä valo, ja jos on, niin milläs ihmeen piuhalla sen sitten saa toimimaan?  ;D
« Viimeksi muokattu: 11.12.2023, 18:24:39 kirjoittanut 2sata4kyt »
"Riittää jo siitä aiheesta :( - ajatelkaa Volvoja - kauniita, ihania, takavetoisia Volvoja"

Poissa Kaasarimakkara

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 144
  • Ongelmien suhde on vakio
    • Instagram: @redbrick240
Vs: 52mm Kierrosmittarin asennus
« Vastaus #1 : 11.12.2023, 18:36:09 »
Ne plus ja miinus ovat ihan normaaleja uros-lattaliittimiä eli aivan normaali naaras-abiko lattaliitin käy. Niitä ja sopivaa johtoa saa kyllä motonetista. Puuttuuko siitä valaistuksesta koko polttimonkanta eli onko vain tyhjä reikä? Jos kanta on paikallaan niin siihenkin menee muistaakseni normaalit lattaliittimet.
Volvo 240 1990

Poissa anssi68

  • Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5106
  • Volvo taka ja etuvetoisena
Vs: 52mm Kierrosmittarin asennus
« Vastaus #2 : 11.12.2023, 20:21:17 »
« Viimeksi muokattu: 11.12.2023, 20:24:40 kirjoittanut anssi68 »
Käyttis:   Volvo V70 2,5T 2007
Harraste: Volvo 240 GL 1988

 

Elekma  Autoracing