Kolmas sarja Nokian kitkoja alla (Q, Rsi, R) ja sama linja on tarkoitus pitää jatkossakin.
Tuossa aiemmin mainittiin että kitkojen pito on erilaista kuin nastarenkaitten, se tuntuu juuri siltä. Pito on kuminauhamainen, ja pidon raja tulee nopeammin vastaan kuin nastoilla mutta rengas "varoittaa nytkäyksillä" pidon vähenemisestä ajoissa eikä näitä lipsahduksia pääse tulemaan. Pidon menetyksenkin jälkeen rengas hakee pitoa takaisin eikä peli ole silloinkaan menetetty. Ehkä tällaiseen käytökseen vaikuttaa se piikkien puuttuminen (pienempi pito) jolloin liikutaan alhaisemmilla tilannenopeuksilla kun pidon vähenemisen varoittaminen tapahtuu.
Emännän Passattiin pitäisi alkaa etsimään ärriä alle, jos tänä vuonna autoilija yllättäisi talven eikä toisinpäin..