91
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 / V90 harkinnassa
« Uusin viesti kirjoittanut 8-pätkä 10.05.2024, 08:38:05 »Omassa -20 mallisessa ilmeni pian oston jälkeen ulospäin vuotava adblue-suutin, joka myyjäliikkeen piikkiin vaihdettiin. Olisiko saanut joskus osuman tms. Ei kuitenkaan ollut mikään älyttömän kallis paukku, noin 400e muistaakseni. Muuten ei mitään ongelmia millään kelillä vajaan vuoden omistusaikana.
Työni puolesta noiden adblue-järjestelmien kanssa pelaan aika paljon raskaassa kalustossa ja yksi suositus minkä voin käyttäjälle antaa on se, että pitäkää se säiliö suht täynnä koko ajan. Vaikka puolenvälin tienoilta kun lirauttaa pytyn täyteen niin ei ole liioiteltua. Paljon vähemmän kondensoituu lämpötilan vaihteluista kosteutta säiliöön ja pysyy ainekin keskimäärin vähän tuoreempana.
Työni puolesta noiden adblue-järjestelmien kanssa pelaan aika paljon raskaassa kalustossa ja yksi suositus minkä voin käyttäjälle antaa on se, että pitäkää se säiliö suht täynnä koko ajan. Vaikka puolenvälin tienoilta kun lirauttaa pytyn täyteen niin ei ole liioiteltua. Paljon vähemmän kondensoituu lämpötilan vaihteluista kosteutta säiliöön ja pysyy ainekin keskimäärin vähän tuoreempana.