No niin, useampi tunti penkissä vietetty. Käynti parani huomattavasti, tähän tarkoitukseen jopa riittävästi. Ralli B 20:sen tiedot/arvaukset oli aika nappiin. Esitöinä ennen penkitystä rajoitin keskipakolimppujen liikerataa, jotta maksimiennakko (nyt n. 34 astetta) saatiin järjellisiin arvoihin. Samalla perusennakkoa lisättiin tehtaan arvoon verrattuna, koska kyseessä on todellakin luokkarin mukainen teetetty nokka-akseli (tosin ostin sen valmiina). Lisäksi penkityksen yhteydessä otettiin jakaja kerran irti ja kiristettiin keskipakosäätimen jousien esikiristystä, koska jakaja jätti "ennakot päälle". Noilla konsteilla parani huomattavasti. Lisäksi todettiin tosiaan, että luistin neuloja on monenlaisia kun oli mukana toiset samanlaisessa vakioluokan kilpurissa olleet kaasuttimet, joista kokeiltiin toisia luisteja ja niiden neuloja ja huomattiin samalla, että niissä oli ehkä hieman jäykemmät jouset. Ei sanottavaa muutosta käytökseen, seokset joutui kyllä säätämään ihan eri asentoon koska neulatkin oli erilaiset. Lopulta havaittiin, että koneen lämmetessä riittävästi bensa alkoi varsinkin takimmaisessa kaasarissa kiehumaan ja suorastaan suihkusi kaasuttimen kurkkuun suuttimesta. Kohokammioiden ulkopuolelta mitattu lämpötilaero etummaisen ja takimmaisen kaasarin välillä 25 astetta. Neulojen korkeutta luistiin nähden muutettiin vähän ja lopulta saatiin käymään yläkierroksilla sopivalla seoksella ja jonkinlainen tyhjäkäyntikin löytyi. Vielä on tarkoitus asentaa bakeliittiset välilaipat imusarjan ja kaasareiden väliin kaasareiden viilentämiseksi. Kiinni olevista neuloista ei saanut selvää niiden tyypistä, mutta hyvä tietää nuo KD neulat. Mistähän niitä vielä saisi kun alkaa olla katoavaa kansanperinnettä nämä kaasarit ja niiden osat? Kaasuttimet sinänsä tuntuisivat olevan aika hyväkuntoiset ja tosiaan pistetty atomeiksi ja puhdistettu huolella.