Auto on ohjelmoitu Rican ohjelmistolla ja samalla vääntörajoittimien nosto/poisto. On myös vaihdettu mitsun 16T turbo mitsun 19T turboon, jossa vielä toistaiseksi vakio hukkaportti 0,6bar. Ahdot olleet ohjelmoituna vakio ahtopaineen säätimellä 1.1-1.2bar. Säätimiä menossa 3 kappale heinäkuun jälkeen, kun eivät tuppaa kestämään (seuraavaksi IPDn HD säädin). Kolmannen säätimen hain perjantaina Motonetistä ja oli ensimmäinen kerta kun sieltä ostin. Nyt tänään töihin lähtiessäsi huomasin vitosella kovemmin kiihdyttäessäni että ahdot nousee 1.5bar ja turbo alkaa sakkaamaan... Samoin tekee 3, 4 vaihteella, muttei toistaiseksi 1, 2 -vaihteella ole vielä yliahtanut. Onko mahdollista että tuo motonetin pierburgin säädin on täysin susi, vai onko vika todennäköisemmin jossain muualla?
Vikakoodit saan luettua vasta 21 jälkeen ku pääsen töistä..
Kiitos jo etukäteen!