Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Kallistuksen vakaajan korikiinnike V40 1999 T.Autom.

  • 2 Vastauksia
  • 1123 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ahdin

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
V40,,,kallistuksenvakaajan korikiinnikkeen vaihto,,,alatukivarsi irti,koiran luu iskunvaimentajasta,raidetangon kaksi pulttia irti apurungosta,,vaihdelaatikon kiinnike irti,apurungon pitkä pultti viimeksi irti että saadaan tilaa vaihtaa,,,pullotunkki laatikon alle,,,muita ehdotuksia??

Poissa TunturiPappa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 212
  • www.vrcf.fi
Vs: Kallistuksen vakaajan korikiinnike V40 1999 T.Autom.
« Vastaus #1 : 10.06.2018, 22:18:38 »
Vaihdoin muistaakseni kuskin puolelle tuon puslan.
Pyörä irti ja varttituuman räikällä meni pultti poikki. Porasin sitten jämät pois ja läpipultilla kokoon. Kiristämisenkin sai tehtyä alakautta.

Edit: Luin otsikon huolimattomasti. Se mihin vaihdoin oli manuaali.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2018, 22:20:24 kirjoittanut TunturiPappa »
740 -84 B19E     "aukki-volvo"
V70 -97 D5252T "vanha-bertta"
V70 -00 B5244   "neesi"

Poissa kupari s40

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1332
  • Hi Tech, Low Life
Vs: Kallistuksen vakaajan korikiinnike V40 1999 T.Autom.
« Vastaus #2 : 10.06.2018, 23:58:32 »
Läpipulttimuunnos rikoilla täälläkin on s40 nykyisis helois. Manuaalis pienil käsillä mahtu molemmin puolin touhuu pelkil koiranluiden päiden irrotuksel mutta ilman mitään apurunko, alatukivarsi jne irrotuksia. Ei näe ku suuntaa vähän peilillä joten sormikopelolla piti ropeltaa niin siinä joku aika meni.
Isommil käsil vaikeampaa.
Volvo S40 2.0T (0,65bar)  -00
Saab 9-5 Aero sedan man -03 biopoweroitu stg2
Emännällä Volvo S60 T5 aut  -01
Imatralla apuja saa icarsoft vol2 Volvo/Saab obd-lukijalla

 

Futurez  Kulkukoira