Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Tyhjäkäyntimoottori aftermarket-ecussa.

  • 3 Vastauksia
  • 1457 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Teemu R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • www.vrcf.fi
Tyhjäkäyntimoottori aftermarket-ecussa.
« : 24.06.2019, 19:03:51 »
Moi. Oletteko laittaneet Volvon vakio tyhjäkäyntimoottoria säädettävän ecun kanssa. Pitäisi Maxxecuun saada ohjelmoitua, mutta taajuus on hakusessa. Mikähän sen pitäisi olla? Tasajännitteellähän se on 0hz.

Teemu
« Viimeksi muokattu: 24.06.2019, 21:56:50 kirjoittanut Teemu R »
Volvo 740 TDIC -89(ZBU)(kuusakoski vei), Volvo 245 classic -93(IGE), Volvo 945 B230FT+AW71(UGX), Volvo 940 B230(FT)+ZF GS6-37DZ -97(ZGR) ja Volvo 940 B230FK+AW71(GBU)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2390
  • www.vrcf.fi
Vs: Tyhjäkäyntimoottori aftermarket-ecussa.
« Vastaus #1 : 04.07.2019, 12:25:45 »
B230F turboon on laitettu closed loop ohjaus. Voin katsoa asetukset kun pääsen koneelle.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2390
  • www.vrcf.fi
Vs: Tyhjäkäyntimoottori aftermarket-ecussa.
« Vastaus #2 : 04.07.2019, 17:02:38 »
Pwm 50%
P =4,0
I=0,1
D=0,1
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Teemu R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • www.vrcf.fi
Vs: Tyhjäkäyntimoottori aftermarket-ecussa.
« Vastaus #3 : 06.07.2019, 00:11:24 »
Kiitos
Volvo 740 TDIC -89(ZBU)(kuusakoski vei), Volvo 245 classic -93(IGE), Volvo 945 B230FT+AW71(UGX), Volvo 940 B230(FT)+ZF GS6-37DZ -97(ZGR) ja Volvo 940 B230FK+AW71(GBU)

 

RallyBaron  Samppasport