Tätä nyt hetken mietittyäni ja tutkittua, niin vaikuttaa siltä, että DEM-laskee tarvittavan paineen pelkästään moottorin kuormituksen perusteella vaikka auto olisi pysähdyksissä ja tyhjäkäynnillä.
Ilman kuormaa moottorilla, niin pumppu jaksaa pumpata sen paineen, mitä DEM vaatii. Solenoidin virta pyörii 600-800mA hujakoilla.
Mutta esim. jos näppään pitkät päälle, niin solenoidin virta hyppää yli 1000mA, elikkä yrittää saada painetta lisää, mutta pumppu ei jaksa antaa tarvittavaa painetta, niin jonkun ajan päästä sitten luovuttaa ja antaa vikakoodin.
Aika outo on, että vapaalla parkissa paineita on vailla. Voihan se olla, että DEMissä oleva ohjelma ei ole aivan passeli tähän meittin versioon.
Laitoin tilaukseen uuden pumpun, niin josko tuo sillä selviää tämä probleema. Kuitenkin alkuperäiseltä vaikuttaa ruosteen määrästä päätellen.