Varmaan joka toisesta topicista löytyy seuraavat asiat...
-booriholkin asennussarja (Siniseltä tiskiltä) pitää sisällään booriholkin, O-renkaan joka tiivistää boorit vaihdelaatikkoöljystä, iso akselitiiviste joka tiivistää holkin ulkokehän vaihdelaatikkoon, pieni akselitiiviste joka tiivistää vetoakselin vaihdelaatikkoon ja uudet pultit kulmavaihteen kiinnittämiseen.
-boorirasva täytyy muistaa tilata erikseen.
Vetoakseli kun on pyörän navasta irti, kannatinlaakerin pukin kansi irti ja vetoakseli lähtee vetämällä pois. Vetoakseli siis menee kulmavaihteen akselin läpi ja on tasauspyörästössä omalla boorillansa.
Kulmavaihteen kiinnityspulteista kaksi ylintä on varsin mielenkiintoisessa paikassa. Sinne ei näe, mutta kun hahmottaa miten ne sielä on, räikällä ilman jatkoja pääsee varsin hyvin operoimaan. Vaihdelaatikosta tulee jonkun verran öljyä ulos, kun booriholkki muljahtaa akselitiivisteeltä pois.