KL-varaosat  Race.fi

Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"

  • 812 Vastauksia
  • 297726 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #30 : 15.08.2012, 14:26:50 »
Tuleeks tost sitte niinku 950 ::) :facepalm:
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #31 : 15.08.2012, 14:48:14 »
Tuleeks tost sitte niinku 950 ::) :facepalm:
Eikö siitä tule ihan vaan 960 D5.  :)
« Viimeksi muokattu: 15.08.2012, 16:44:38 kirjoittanut Make »
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #32 : 15.08.2012, 15:03:23 »
Tuleeks tost sitte niinku 950 ::) :facepalm:

Tai sitten V75 -- hevosmiesten valinta. :D

(nojoo, tämä riittäköön kevennyksistä...)

Mutta hienoa projektia on taas Laitilan autotehtaalta tulossa. Se jäi vielä epäselväksi (vai sanottiinko jossain ja meni vaan minultta ohi...) että tuleeko tämä pohjimmiltaan käyttöautoksi vai onko projektissa pikemminkin kyse vuoren valloittamisesta motiivilla "koska se oli siinä"?
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #33 : 15.08.2012, 16:42:40 »
Mutta hienoa projektia on taas Laitilan autotehtaalta tulossa. Se jäi vielä epäselväksi (vai sanottiinko jossain ja meni vaan minultta ohi...) että tuleeko tämä pohjimmiltaan käyttöautoksi vai onko projektissa pikemminkin kyse vuoren valloittamisesta motiivilla "koska se oli siinä"?

Siinäpä se onkin, kun nykyinenkin käyttis on mitä erinomaisin, niin ei voi ainakaan sanoa, että tämä tarpeeseen tulisi :( Lähinnä ihan tekemisen riemusta ja haasteiden voittamiseksi. Kai sillä jotain pikku ajoakin luulisi olevan tulevaisuudessa.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #34 : 16.08.2012, 21:07:53 »
Voi hitsin hitsi :) Sain johtosarjoista purettua kaikki tarvittavat johdot ja komponentit pois ja niputin puretun johtosarjan tilapäisesti uuteen uskoon. Johtoja tulee kojetaulun alle todella vähän ja erikseen kytkettäviä irtojohtoja ei tule yhtään. Laitoin riisutun johtosarjan takaisin kiinni autoon, akku paikalleen ja moottori lähti nätisti avaimesta käyntiin S* Kerrassaan yksinkertaista, tdi:n sähköjen kanssa pujasin toista viikkoa ja tämän kanssa kolme iltaa. Laitan huomenissa kuvia jäljelle jääneestä johtosarjasta ja yleiskuvaa autosta, kun siellä törröttää "muutama" katkaistu johto.

Konehuoneen johtosarjat ovat oma pakettina, joten niistä pitää vielä karsia valojen ym. johdot pois, mutta muuten ne saavat olla ihan sellaisenaan. Ilmamassamittarin johtoa varmaan pitää jatkaa.

P.S. Poistin turhia löpinöitä pois, kun on ollut vähän modeporukassa juttua, että projektipäiväkirjat pidetään projekteina.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12485
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #35 : 16.08.2012, 21:14:43 »
Oliko moottorinluovuttaja-auto manuaalilaatikolla? Automaatissa taitaa olla laatikon aivot naitettuna moottorin aivoihin? Kunhan tässä vain "ääneen" mietin tämmöisiä :)
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #36 : 16.08.2012, 21:23:44 »
Oliko moottorinluovuttaja-auto manuaalilaatikolla? Automaatissa taitaa olla laatikon aivot naitettuna moottorin aivoihin? Kunhan tässä vain "ääneen" mietin tämmöisiä :)

Juu manuaali oli. Juuri siksi hommasin manuaalin, että ei tulisi ongelmia, jos olisi joutunut eriyttämään laatikon ja moottorin sähköt. Tosin tähän tulee nyt automaatti, mutta sille tulee oma ohjelmoitava purkki.

Poissa 460GLE

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1134
  • Boxy is sexy!
    • 200/700/900-s osia myytävänä
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #37 : 16.08.2012, 21:42:47 »
Saako näitä tilata sulta kohta mittatilaustyönä? Jos sattuis voittaan lotossa...
Kylä kelpais 960 D5:lla, hemmetin hieno projekti.  :pomo:
Pihassa: , XC70 2.5T AWD -06, S90 3.0 -98, V70 2.4 Classic -00 + kesäpirssit 242 TIC -84 & Camaro Z28 -91

Ex-Volvot: 460 GLE -91, 850 GLT 2.5 20V -94, 460 2.0 GL -93, V70 TDI -99, 240 2.3i -90, V70 2.4 -01, 960 16v turbo -91, V70 2.5 20v -97

Poissa tikkku

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 237
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #38 : 16.08.2012, 21:45:19 »
eikö ois mukavaa paiskoa kepistä/napeista vaihteita vauhdista ilman kytkintä :pomo:
740 M50B25

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #39 : 16.08.2012, 21:59:20 »
eikö ois mukavaa paiskoa kepistä/napeista vaihteita vauhdista ilman kytkintä :pomo:
Tuosta sitten vaan:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=47229

Poissa Hiltsu

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #40 : 16.08.2012, 22:30:01 »
Mukavuus syistäkö tomaatti? Mites kun johdot olet perkannut, niin onko se sitten konneen sovitusta jo vai mitä? Mukava varmasti, jotta on helpompaa tämän kanssa verrattuna edellisseen :)

Poissa pukema

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 411
  • SVK #1148
    • www.pukema.com
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #41 : 16.08.2012, 22:30:57 »
eikö ois mukavaa paiskoa kepistä/napeista vaihteita vauhdista ilman kytkintä :pomo:
Eka viestissä taisi lukea, että tuohon tulee Suprastick niin vaihteita voi vaihtaa napeista tai antaa laatikon itse vaihdella automaatti tilassa.   :)
760 Turbo 1988, 960 Pullman Limousine 1996, 960 Executive Level I 1996, S90 Pullman Limousine 1998, S90 T6 1998
S80 V8 2007, S80 V8 Executive 2008
Chrysler Viper GTS 2000
Cadillac Fleetwood Limo 1978

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #42 : 17.08.2012, 07:42:24 »
Mukavuus syistäkö tomaatti? Mites kun johdot olet perkannut, niin onko se sitten konneen sovitusta jo vai mitä? Mukava varmasti, jotta on helpompaa tämän kanssa verrattuna edellisseen :)

En mä oikein tiedä miksi syystä. Kokeillaan nyt sellaistakin.

Eka viestissä taisi lukea, että tuohon tulee Suprastick niin vaihteita voi vaihtaa napeista tai antaa laatikon itse vaihdella automaatti tilassa.   :)

Oli kyllä kullan arvoinen juttu, kun eräs foorumilainen tästä Suprastickistä mainitsi.

Mietin jossain välissä, että uudemman Geartronicin kepillä saisi ohjattua vaihteita manuaalikäytölläkin aika kätevästi.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #43 : 17.08.2012, 08:58:14 »
Kerrassaan yksinkertaista, tdi:n sähköjen kanssa pujasin toista viikkoa ja tämän kanssa kolme iltaa.

Sä taisit itsekin taannoin epäillä kuten moni muukin, että onnistuukohan tämä mitenkään näiden väyläohjattujen kanssa... :)

Hienoa että hommat sujuu, tosin ei nyt vielä liikaa juhlita, onhan tuossa vielä monta mutkaa.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #44 : 17.08.2012, 20:00:54 »
Sä taisit itsekin taannoin epäillä kuten moni muukin, että onnistuukohan tämä mitenkään näiden väyläohjattujen kanssa... :)

Hienoa että hommat sujuu, tosin ei nyt vielä liikaa juhlita, onhan tuossa vielä monta mutkaa.

Joo kieltämättä olin itsekin aika epäluuloinen. No onhan tässä vielä monenlaista pähkinää purtavana, kuten esimerkiksi niinkin yksinkertainen juttu, kun latausvalo, sen johto kun menee suoraan cem:iin, niin pitää selvittää, voiko sen vaan ottaa siitä irti ja kytkeä perinteisesti latausvalolle.


Tässä kojetaulun alle tuleva johtosarja tilapäisesti niputettuna.


Yleiskuvaa ylimääräisistä johdoista.


Kaasupolkimen johtonippu tulee suoraan konehuoneen johtosarjasta, joten pitää keksiä aika erikoinen läpivientihässäkä rintapeltiin, jotaa saa kaikki johdot ja noin 8x8cm kokoisen liittimen tiiviisti vietyä hytistä konetilaan. Pitää ehkä yrittää soveltaa tuossa 70:ssä olevaa muovilaatikkoa ko. tarkoitukseen.

 

RallyBaron  Samppasport