RallyBaron  Samppasport

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 261016 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #915 : 05.05.2016, 20:41:52 »
Pientä helpotusta ongelmaan.

Otin siis TCV:n käyttöön, ja nyt ahtaa aika hienosti.

Alle 4000rpm on kakkosella ja kolmosella "täydet", ihan karvan verran kierrosten kanssa nousee vielä.

Nyt vielä Boost-Tee kiinni, saisi ne nousemaan hieman nopeammin ja rajattua vähän alemmas, sit alkaa olla hyvä.

Taas löytyi yksi nestevuoto, rupesi termarin ja syylärin välissä oleva putki termarin pään klemmarin juuresta nokottamaan, ja vika oli se tyypillinen, revennyt klemmarin alta. Saksilla sentti pois ja kiinni, ei vuoda. Saisi jo pikkuhiljaa tulla uusi sarja tänne päin, jossain maailmalla tulossa vieläkin.

Tosiaan putkistonakin toimii tällä hetkellä 3" downpipe ilman kattia, loppuosa 2,5" yhdellä simonsin pöntöllä, ja äänet ovat aika kivat nyt. Olosuhteiden pakosta jouduin pari päivää ajamaan suoralla putkella, ja voi herranjestas miten järkyttävältä 5-kone voikaan kuulostaa.  :idiot2: Nyt murisee nätisti!  8)

Ihmetystä aiheuttaa myös kevyt pölläyttely reippaamman kiihdytyksen saattelemana. Myöskin kun auton sammuttaa, niin merkkaa reviiriään muutamalla öljytipalla. Pakopuolelle vaan on huono päästä kyyläämään, että vuotaako se kannen ja lohkon välistä vai mistä  ::) Jonkin lämpöisen kanssa ovat tekemisissä, kun takaluukussakin on kevyt öljykerrostuma. Itse turbo ainakin on kuiva..
« Viimeksi muokattu: 05.05.2016, 20:43:48 kirjoittanut Tonskulii »
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #916 : 10.05.2016, 17:50:00 »
Kiinasta saapui paketti.

Sisälsi setin, jossa:

Nämä pitäisi tänään masennella kiinni, eiköhän veden katoaminen lopu operaation jälkeen, kun saa vanhoilla letkuilla nakata kuikkaa.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #917 : 11.05.2016, 10:12:21 »
Vesiletkut vaihdeltu, ja oli tällä kertaa bolt-on -kitti. "Tyhjäkäyntimoottorin" päälle tulevasta letkusta piti ottaa sentti pois, muuten kaikki suoraa paikalleen, ja nesteet pysyvät sisällä. Koheni taas kovasti konehuoneen lookki, mulla on joku perversio noihin sinisiin silkkareihin  S*

Jotain massaa pitää hakea syyläriä varten, hyvin, HYVIN minimaalinen halkeaman alku ylälähdön vieressä. Vettä ei tullut pihalle asti, muutamia kuplia kyllä.

Ja hyvää synttäriä minä  8) Meneekö tää oikein että omat synttärit ja viedään morsian syömään ja käydään ostamassa sille koruja?  ;D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #918 : 11.05.2016, 19:16:17 »
Lisää osasia tilailtu pikkuhiljaa.

Tämä ja tämä tulossa mua kohti nyt.

Samaten JuhaUlta ostettu parempi pakosarja uuteen koneeseen. Kyllä tää tästä. :)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #919 : 17.05.2016, 19:47:50 »
Tällä päivämäärällä uusittu tulpat (Iridium), tulpanjohdot, virranjakajan kansi ja pyörijä.

Oliskohan viimeinen kansi ja pyörijä tähän nykykoneeseen. :)

Aiheutti ihmetystä pieni rötääminen reippaammassa vedossa, mutta nyt pelaa taas. Huomenna tiskiltä poikkitukea hakemaan, saa senkin vihdoin ja viimein. :)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #920 : 19.05.2016, 23:39:56 »
NGK iridiumit ei ainakaan sovi mitenkään päin näihin vakio puolalla. Rötää vaan korkeilla ahdoilla..

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #921 : 20.05.2016, 09:22:46 »
NGK iridiumit ei ainakaan sovi mitenkään päin näihin vakio puolalla. Rötää vaan korkeilla ahdoilla..

MSD:lläkö nämä sitten alkavat pelittämään kunnolla, vai kuinka?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #922 : 20.05.2016, 09:35:51 »
MSD:lläkö nämä sitten alkavat pelittämään kunnolla, vai kuinka?
Sitä en osaa sanoa, kun viskasin ne omassa projektissa roskiin samantien, kun tajusin missä vika oli.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #923 : 20.05.2016, 11:10:54 »
Sitä en osaa sanoa, kun viskasin ne omassa projektissa roskiin samantien, kun tajusin missä vika oli.

Kyllä ne hyvin tuntuu pelittävän.

Rupesin epäilemään itseäni nyt sitten että mitkäs sielä on, ja kävin tarkistamassa, ja paikallaan ovat Bosch SuperPlus FR7DPP+ "+24", eli tästä listasta nuo alimmaiset.

EDIT: Ja tiskillä muuttujia, poikkituki pitäis olla noudettavissa näillä näkymin vasta 2.6  :(
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #924 : 24.05.2016, 16:22:28 »
Jotain positiivisia muuttujia.

Poikkituki lunastettu tiskiltä tänään, sai alennuksien jälkeen summaksi jäi tasan 100€, ei paha hinta. :)

Eikä todellakaan ole vain kosmeettinen lisä tuo värkki, eron todellakin huomaa! Pienessä ajossa jäi kaikki ylimääräiset nitinät pois, ja on muutenkin paljon jäykempi ajettava, erittäin suositeltava päivitys! S*
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #925 : 24.05.2016, 20:01:57 »
Jotain positiivisia muuttujia.

Poikkituki lunastettu tiskiltä tänään, sai alennuksien jälkeen summaksi jäi tasan 100€, ei paha hinta. :)

Eikä todellakaan ole vain kosmeettinen lisä tuo värkki, eron todellakin huomaa! Pienessä ajossa jäi kaikki ylimääräiset nitinät pois, ja on muutenkin paljon jäykempi ajettava, erittäin suositeltava päivitys! S*
On tosiaan ihmeen edullinen siniselläkin   O0
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #926 : 24.05.2016, 21:53:32 »
On tosiaan ihmeen edullinen siniselläkin   O0

On joo, tuota ei kyllä muualta kannata edes yrittää hankkia. :)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #927 : 26.05.2016, 07:35:03 »
Jotain positiivisia muuttujia.

Poikkituki lunastettu tiskiltä tänään, sai alennuksien jälkeen summaksi jäi tasan 100€, ei paha hinta. :)

Eikä todellakaan ole vain kosmeettinen lisä tuo värkki, eron todellakin huomaa! Pienessä ajossa jäi kaikki ylimääräiset nitinät pois, ja on muutenkin paljon jäykempi ajettava, erittäin suositeltava päivitys! S*

Eron tosiaan huomaa.
Onko tuossa hinta noussu? Muistelisin että aikanaan tuosta maksoin vähemmän. ???
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #928 : 26.05.2016, 11:34:08 »
Eron tosiaan huomaa.
Onko tuossa hinta noussu? Muistelisin että aikanaan tuosta maksoin vähemmän. ???


111€ oli normaali hinta, ja jos oon oikein ymmärtänyt, niin nämä hinnat vaihtelevat paikkakunnittain..  ???

90-100 on annettu hinnaksi moneen eri kohtaan tuolla Mitä maksaa sinisellä -topikissa, nimenomaan tuolle numerolle 9204176, jolla itsekin kyselin. Hinnat ainakin tuossa topikissa vielä vaihtelivat ajoneuvokohtaisesti 850 / jokainen 70. Ei ymmärrä, mutta olkoon, monesta eurosta siltikään ei ole kyse.  :)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon" leimattu 12.4.16
« Vastaus #929 : 26.05.2016, 11:50:14 »

111€ oli normaali hinta, ja jos oon oikein ymmärtänyt, niin nämä hinnat vaihtelevat paikkakunnittain..  ???



90-100 on annettu hinnaksi moneen eri kohtaan tuolla Mitä maksaa sinisellä -topikissa, nimenomaan tuolle numerolle 9204176, jolla itsekin kyselin. Hinnat ainakin tuossa topikissa vielä vaihtelivat ajoneuvokohtaisesti 850 / jokainen 70. Ei ymmärrä, mutta olkoon, monesta eurosta siltikään ei ole kyse.  :)

Okei. Selittää asian. En taida sanoa mitä itse maksoin ettei tule paha mieli. :)
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

 

Autoracing  KL-varaosat