Kulkukoira  Proturbo

D24 tehon lisäys keskustelu

  • 3079 Vastauksia
  • 886088 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #525 : 14.12.2011, 20:55:17 »
:D Luulempa ettei yksi Volvoilija saa kaikkia takaveto Volvon laatikoita ajettua loppuun yhden ihmis-iän aikana :D
Tai no mistäpä sen tietää jos oikeen jaksais yrittää  ;)
Jossain vaiheessa ne loppuu, kun ei niitä kukaan valmista. Mitäs sitten tehdään? Ihan turha niitä on ehdoin tahdoin rikkoa ja heitellä romukoppaan.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #526 : 14.12.2011, 20:59:34 »
Jossain vaiheessa ne loppuu, kun ei niitä kukaan valmista. Mitäs sitten tehdään? Ihan turha niitä on ehdoin tahdoin rikkoa ja heitellä romukoppaan.

SF-pyörältä suorakytkyrojut m45 kuorien sisään vaan, niitä saa uusia
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Masa71

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #527 : 14.12.2011, 21:31:21 »
SF-pyörältä suorakytkyrojut m45 kuorien sisään vaan, niitä saa uusia
Juu paitti että:
-suorakytky ei siedä "nättiä" vaihtamista
- laatikko huutaa kuin susi kuutamoyönä ( siis jos  suorahampainen)
-ja ainakin par vuotta sitten kun kyseltiin kestosta niin vastaus oli jotta turbokoneen perässä koossapysyminen on tuurissaan, vääntöä on helposti liikaa

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #528 : 14.12.2011, 21:33:21 »
Juu paitti että:
-suorakytky ei siedä "nättiä" vaihtamista
- laatikko huutaa kuin susi kuutamoyönä ( siis jos  suorahampainen)
-ja ainakin par vuotta sitten kun kyseltiin kestosta niin vastaus oli jotta turbokoneen perässä koossapysyminen on tuurissaan, vääntöä on helposti liikaa

No deekulla jos suostuu ajaan ( minäkin) niin äänen ei pitäis enää häirii ;D
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #529 : 14.12.2011, 21:42:48 »
turbokoneen perässä koossapysyminen on tuurissaan, vääntöä on helposti liikaa
Miten nämä liittyy D24 moottoriin?




 :D
Kysynpähän vaan.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #530 : 14.12.2011, 21:45:34 »
nyt laitetaan m45 rattaat ja menoksi ja ei passaa enää hajottaa noita laatikoita kun tällämenolla ne loppuu maailmasta kesken 8) 8)
Mää voin sponssata sua kahella varaosalaatikolla, toisesta ilmeisesti apuakseli poikki, ja siitä ekaks hajotetusta on ylivaihteen kuori poikki  ::)

Kyllä mää meinasin vielä yhen m46 sinne laittaa kevääseen mennessä kesällä hajotettavaksi mutta sitten asentelen ton vuoden ootellun getragin  ;D
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Masa71

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #531 : 14.12.2011, 22:02:13 »
Miten nämä liittyy D24 moottoriin?




 :D
Kysynpähän vaan.
Museosta lainattu:

Lainaus käyttäjältä: Juha V - 15.07.10 - klo:00:37
Tuttuja juttuja... diesel-lankku suttaa huolella.

 :pomo: ;D

Poissa janekki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 89
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #532 : 17.12.2011, 22:09:43 »
onko tuota nestepäätä ja nokkalevyä porukka vaihdellu kotioloissa ihan onnistuneesti?
meni aika saakelin jäykäks pyöritellä tuo pumppu jyrkemmällä nokalla, onkohan se ihan normaalia, ettei oo sisuskalut muussina kun yrittää saada tuota pyörimään ??? k-mittaa tarvii vielä vähän hienosäätää muuten tuntu menevän osat ihan nätisti paikalleen.

Poissa VahuJ

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 493
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #533 : 17.12.2011, 22:26:23 »
Museosta lainattu:

Lainaus käyttäjältä: Juha V - 15.07.10 - klo:00:37
Tuttuja juttuja... diesel-lankku suttaa huolella.

 :pomo: ;D

Siittä on noin 4 vuotta aikaa kun rakensin d24 turbon mikä ei ikinä edes toiminut halutulla tavalla koska ahdin oli liian iso suhteessa syöttöpumppuun ja vieläkin täällä jaksetaan piikitellä vaikka YKSIKÄÄN ei ole edes ottanut sitä 148 kilometriätunnissa loppunopeutta edelleenkään sen jäkeen kun vuonna 2009 kävin alastarolla sutimassa 3 vaihdetta putkeen... monta vuotta mun tarvii vielä odottaa että joku saa jotain muutakin aikaan kuin "huikeita" penkki tuloksia? Milloin joku uskaltautuu alastarolle ottamaan uskottavan ajan? Rittääkö 5 vuotta vai täytyykö odottaa 10 vuotta?
« Viimeksi muokattu: 17.12.2011, 22:28:17 kirjoittanut VahuJ »
R/T 0,221     
60' 2.073      
1/4 13.996    
km/h 154.99

The moose

  • Vieras
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #534 : 17.12.2011, 22:29:58 »
suttaahan se huolella, ei käy kiistäminen, you tubessa on jokunen viereokin.. herra itse voi laittaa linkkiä.

Poissa VahuJ

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 493
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #535 : 17.12.2011, 22:42:49 »
suttaahan se huolella, ei käy kiistäminen, you tubessa on jokunen viereokin.. herra itse voi laittaa linkkiä.

Juu en mää laita linkkejä... odotan niitä +150km/h videoita innolla. Yhden olen nähnyt elämäni aikana, toista vielä odottelen ;) Enkä todellakaan ylpeile lapullani, mut kukaan joka suuta soittaa ei ole ajanu allekkaan joten siksi hymyilen :D Taitaa olla monella suuremmat penkkilaput kuin saavutukset... laittakaas ens kesänä jotain lappuja niin mun 5 vuoden odotus palkitaan.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2011, 16:45:46 kirjoittanut VahuJ »
R/T 0,221     
60' 2.073      
1/4 13.996    
km/h 154.99

Poissa Solmurauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 108
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #536 : 17.12.2011, 22:44:42 »
Siittä on noin 4 vuotta aikaa kun rakensin d24 turbon mikä ei ikinä edes toiminut halutulla tavalla koska ahdin oli liian iso suhteessa syöttöpumppuun ja vieläkin täällä jaksetaan piikitellä vaikka YKSIKÄÄN ei ole edes ottanut sitä 148 kilometriätunnissa loppunopeutta edelleenkään sen jäkeen kun vuonna 2009 kävin alastarolla sutimassa 3 vaihdetta putkeen... monta vuotta mun tarvii vielä odottaa että joku saa jotain muutakin aikaan kuin "huikeita" penkki tuloksia? Milloin joku uskaltautuu alastarolle ottamaan uskottavan ajan? Rittääkö 5 vuotta vai täytyykö odottaa 10 vuotta?

Millä ahtimella ko. kokoonpano oli suoritettu?
Holset siellä lukee..

Poissa VahuJ

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 493
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #537 : 17.12.2011, 22:53:12 »
Millä ahtimella ko. kokoonpano oli suoritettu?

Ei hajuakaan. Joku 3 litraseen mersuun tehty ylisuuri garretin gt-sarjalainen missä luki scania... just kun heräs, niin syöttöpumpusta loppui vetävät. Ku halvalla sain ni oli pakko ostaa.
R/T 0,221     
60' 2.073      
1/4 13.996    
km/h 154.99

Poissa Solmurauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 108
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #538 : 17.12.2011, 23:08:24 »
Ei hajuakaan. Joku 3 litraseen mersuun tehty ylisuuri garretin gt-sarjalainen missä luki scania... just kun heräs, niin syöttöpumpusta loppui vetävät. Ku halvalla sain ni oli pakko ostaa.

Halvalla saa yleensä vain halpaa..  ;D
Holset siellä lukee..

Poissa VahuJ

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 493
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #539 : 17.12.2011, 23:14:25 »
Halvalla saa yleensä vain halpaa..  ;D

Hyvä ahdin se oli maantieajossa kunhan ei tarvinnu paikaltaan lähteä... ja uusi.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2011, 16:45:12 kirjoittanut VahuJ »
R/T 0,221     
60' 2.073      
1/4 13.996    
km/h 154.99

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy