Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: ahdin - 15.05.2018, 20:01:11

Otsikko: Kallistuksen vakaajan korikiinnike V40 1999 T.Autom.
Kirjoitti: ahdin - 15.05.2018, 20:01:11
V40,,,kallistuksenvakaajan korikiinnikkeen vaihto,,,alatukivarsi irti,koiran luu iskunvaimentajasta,raidetangon kaksi pulttia irti apurungosta,,vaihdelaatikon kiinnike irti,apurungon pitkä pultti viimeksi irti että saadaan tilaa vaihtaa,,,pullotunkki laatikon alle,,,muita ehdotuksia??
Otsikko: Vs: Kallistuksen vakaajan korikiinnike V40 1999 T.Autom.
Kirjoitti: TunturiPappa - 10.06.2018, 22:18:38
Vaihdoin muistaakseni kuskin puolelle tuon puslan.
Pyörä irti ja varttituuman räikällä meni pultti poikki. Porasin sitten jämät pois ja läpipultilla kokoon. Kiristämisenkin sai tehtyä alakautta.

Edit: Luin otsikon huolimattomasti. Se mihin vaihdoin oli manuaali.
Otsikko: Vs: Kallistuksen vakaajan korikiinnike V40 1999 T.Autom.
Kirjoitti: kupari s40 - 10.06.2018, 23:58:32
Läpipulttimuunnos rikoilla täälläkin on s40 nykyisis helois. Manuaalis pienil käsillä mahtu molemmin puolin touhuu pelkil koiranluiden päiden irrotuksel mutta ilman mitään apurunko, alatukivarsi jne irrotuksia. Ei näe ku suuntaa vähän peilillä joten sormikopelolla piti ropeltaa niin siinä joku aika meni.
Isommil käsil vaikeampaa.