Carcom Oy  Elekma

Mystinen jarruvika v40

  • 21 Vastauksia
  • 4143 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vee40td

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1297
  • V40
Vs: Mystinen jarruvika v40
« Vastaus #15 : 11.12.2013, 09:42:05 »
Kyllä sieltä pitäis alkaa nestettä tulemaan kun aikansa pumppaa.

Poissa subtrax

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: Mystinen jarruvika v40
« Vastaus #16 : 11.12.2013, 13:15:54 »
Kyllä sieltä pitäis alkaa nestettä tulemaan kun aikansa pumppaa.

Koitettu moneen kertaan. Sieltä vain ei mitään tule. Ennen pääsylinterin vaihtoa tuli kaikista, mutta ei paineita silti löytynyt. Ja nyt ei sitten niistä kahdesta tule. Eikös tuo ristiin pidä ilmata. Onko väliä käykö auto vai ei?

Poissa vee40td

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1297
  • V40
Vs: Mystinen jarruvika v40
« Vastaus #17 : 11.12.2013, 13:43:00 »
Kauimmaisesta sylinteristä aloitetaan, eli apparin takanurkasta. Sitten toinen taka, apparin etu ja viimesenä kuskin etu.
Sammuksissa nuo on aina tehty, mutta jotkut väittää, että ei ole väliä onko käynnissä vai ei.
Tuntuis, että mieluummin sammuksissa jos abs-yksikkö on kuivana kans.
Tämmönen ois paras kaveri tuossa hommassa:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/751075/Paineilma-jarrunesteenvaihto-ilmaustyokalu

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Mystinen jarruvika v40
« Vastaus #18 : 11.12.2013, 18:08:55 »
Kun oot pääsylinterinkin vaihtanut, niin kannattaa availla pääsylnteriltä putkia ja antaa sieltä hieman valua nestettä ja sama sitten abs-yksikölle, sieltäkin ensin tulevia putkia auki ja sitten lähteviä, josko siellä vain olisi jossain ilmaa, että ei meinaa lähetä kulkemaan.

Muista huuhdella jarrunesteet pois maalipinnoilta, ettei lakka ja maali kärsi.

Poissa subtrax

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: Mystinen jarruvika v40
« Vastaus #19 : 25.12.2013, 22:45:02 »
Missä vika jarrupoljin on kova kun auto ei ole käynnissä, mutta samantien kun auton käynnistää ja painaa poljinta on poljin aivan löysä ja taas kova kun sammuttaa. Onko mahdollisesti tehostin paskana? Kellään kokemusta samasta ongelmasta. Rupeaa kohta olemaan kaikki keinot käytetty ja melkein kaikki jarruihin liittyvä uusittu.

Poissa Japetius

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: Mystinen jarruvika v40
« Vastaus #20 : 26.12.2013, 16:18:44 »
Missä vika jarrupoljin on kova kun auto ei ole käynnissä, mutta samantien kun auton käynnistää ja painaa poljinta on poljin aivan löysä ja taas kova kun sammuttaa. Onko mahdollisesti tehostin paskana? Kellään kokemusta samasta ongelmasta. Rupeaa kohta olemaan kaikki keinot käytetty ja melkein kaikki jarruihin liittyvä uusittu.
Jarrunhan kyllä kuuluukin olla kova, kun auto ei ole käynnissä. Johtuen siitä, ettei jarrutehostin ole toiminnassa silloin. Jos jarru on taas todella löysä heti kun auto starttaa, niin kannattaa koettaa nyt ainakin aluksi kattoa jarrunesteet ja ilmata ne jarrut.

Poissa subtrax

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: Mystinen jarruvika v40
« Vastaus #21 : 27.12.2013, 12:02:28 »
Jarrunhan kyllä kuuluukin olla kova, kun auto ei ole käynnissä. Johtuen siitä, ettei jarrutehostin ole toiminnassa silloin. Jos jarru on taas todella löysä heti kun auto starttaa, niin kannattaa koettaa nyt ainakin aluksi kattoa jarrunesteet ja ilmata ne jarrut.

Ilmattu on moneen kertaan, eikä sieltä tule muuta kun nestettä ja ihan uutta nestettä laitettu. Kaikissa muissa autoissa missä on tarvinnu ilmata ei tuollaista ongelmaa ole ollut. myös kytkin ilmattu kun sehän on samalla säiliöllä.

 

Futurez  Kulkukoira