Näiden kuvien perusteella autossa oleva perä ei ole E39 M5:sta.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/28932-how-to-fit-an-lsd-into-your-e39-for-less-than-l500/
Tässä perästä kuva mikä siellä on.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Toisaaltahan tuolla ei ole väliä jos veto pyörästö on sama toisissakin malleissa. Nyt on sellainen takakansi jossa on anturi paikoillaan E39 M5:ssa ei moista ole kuten kuvat sen osoittaa.
M perissä, on kuten tuo linkkaamasi projekti kertoo, aina jäähdytysrivat, koska siellä on lukkomurikka. Tuo sun perä voi olla peräisin E39 V8 koneisesta, niissä on lukoton TYP210 perä. M3 3,2 ja M5 on sit aina TYP210 perä, jos puhutaan E34,36,39,46 peleistä. Tehottomammissa peleissä on sit pienempi TYP188 perä, kuten muissa kutoskoneisissa bimmereissä.
Samanlainen 12 sakarainen hammaspyörä ja anturi löytyy TYP188 perästäkin kun tuosta.
M5 perässä ei ole anturia, koska E39 on varustettu DSC, eli ESP systeemillä, ja se tarvitsee nopeustietonsa vain pyörien ABS antureilta, ja joka pyörällä on oltava ABS anturi.
Jos sulla siis on anturi, perä ei ole kotoisin ainakaan DSC systeemillä varustetusta E39 bimmeristä, en tiedä onko E39 löytynyt ilman DSC:tä, mutta joko E34 tai E39 tai ehkä jopa E32 V8 koneisesta tuo on varmasti kotoisin.
Veikkaan E32 bimmeriä, tässä samanlaisella kuorella oleva perä, vaan että tässä on vielä kiinni tuo sovitepala:
http://www.ebay.de/itm/BMW-E34-E32-5er-7er-Differential-Differenzial-Diff-Hinterachsgetriebe-3-23-/130811067157?pt=DE_Autoteile&hash=item1e74f27b15