Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Moottorin tukikumien asennus.

  • 18 Vastauksia
  • 6356 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riverbeach

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 118
  • www.vrcf.fi
Vs: Moottorin tukikumien asennus.
« Vastaus #15 : 06.08.2018, 20:12:11 »
Saksasta saa uudet kumit 80-100€ riippuen minkä merkkistä ostaa.
Ei ehkä sillä hinnalla kannata käytettyä laittaa.
Pihi kun olen mutta tuli tosiaan saksasta tilattua uudet kun vuntsin asiaa.

Poissa gRaggi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
  • www.vrcf.fi
Vs: Moottorin tukikumien asennus.
« Vastaus #16 : 08.08.2018, 14:52:47 »
Tähään voisin lisätä nyt pieni tarina, eli minä Autodocilta tilasin febi bilstein moottorityynyn omaan autoon. No ne saksalaiset sit lähettivät Stark merkkinen ja kehui starkia niin hemmetisti. ajattelin että no jos kerran on noin hyvä laatusta tavara niin laitan paikalle. mutta miten kävikään, tänään ku avasin konepellin niin tyyny ihan öljyssä. autolla on ajettu 50km ja asennettu ihan samaan kohtaan ku vanha.

Poissa Riverbeach

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 118
  • www.vrcf.fi
Vs: Moottorin tukikumien asennus.
« Vastaus #17 : 08.08.2018, 20:36:09 »
Tähään voisin lisätä nyt pieni tarina, eli minä Autodocilta tilasin febi bilstein moottorityynyn omaan autoon. No ne saksalaiset sit lähettivät Stark merkkinen ja kehui starkia niin hemmetisti. ajattelin että no jos kerran on noin hyvä laatusta tavara niin laitan paikalle. mutta miten kävikään, tänään ku avasin konepellin niin tyyny ihan öljyssä. autolla on ajettu 50km ja asennettu ihan samaan kohtaan ku vanha.
Aika jännä, febin tuotteet olleet tähän mennessä hyvälaatuista niin miten he ees ajattelivat että jokin stark korvaisi febin. Teitkö reklamaation?

Poissa gRaggi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
  • www.vrcf.fi
Vs: Moottorin tukikumien asennus.
« Vastaus #18 : 13.11.2019, 18:41:43 »
Tietääkö kukaan mikä takakumi menee näihin 1.6d manuaaliaskilla, löysin kaks vaihtoehtoa netistä, toinen näyttäis olevan pellistä taivutettu ja toinen alumiinin näkösen. Onko vuosmalleissa eroja? Oma on 2011.

Ja lisätään vielä että löytyy myös 2 eri noita alumiini tukia.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2019, 20:05:08 kirjoittanut gRaggi »

 

RallyBaron  Samppasport