Itse en noihi ainakaa henkilökohtasella tasolla luota yhtää kun biltema mittari näytti n1bar penkissä ja jollai toisella vähä alta ja teollisuusmittari näytti sitte 0,5bar entä mielummi maksan vähä karummasta saman 20e ja näen oikeet paineet
Mullakin oli pikkanen varaus tuon kanssa mutta kerran tuli varmistettua kunnon mittarilla paine ja piti kutinsa niin piisaa mulle. Tollasta karua mittaria en halunnut kabiiniin...
Pesun jälkeen joskus talven alussa
Sumarit ei o mun aikana koskaan toimineet. Kuulin köynnöstä pitkin että vika saattas olla releessä. Aattelin purkuysistä vaihtaa kyseisen releen mutta olihan se erillainen... no vanha rele takas ja oho sumarit toimii
Sain aikaseksi vaihtaa lämmityslaitteen säätöpaneelin. Autoon on kuulemma vaihdettu joskus lämppärin hana ja nyt huomasin että hanan liike taitaa olla lyhyempi kuin vakion. Lämpötilan säätö ei käänny ihan loppuun. Sinällään merkityksetön "ominaisuus" ja näyttäähän tuo ehjä paneeli kivalta
Sitten pitkän pähkäilyn jälkeen tummennettiin lasit. Kalvona 50% koska en halunnut säkkitummennusta ja varsin tyytyväinen oon lopputulokseen
tummentaja ilmoittautuu itse jos haluaa
Sitten tuli pakottava tarve saada ruutumaski eikä se ilmettä ainakaan huonontanut omasta mielestä
Ensi viikko olisi hiihtolomaa eikä näillä näkymin kelien puolesta tartte kauheesti hiihdellä niin ajatuksena olisi ABS-yksikön siirto kuskin puolelle kuten turbomalleissa kuuluu. Ja jotta saisin vakio ilmaputsarin kotelon paikalleen. Homma alkaa testillä aukeeko kaikki ilmaruuvit ja se määrittää pitkälti jatkuuko projekti siltä osin enempää.
To do -listalla olisi myös etutolppien yläpäitten laakerien vaihto ja bensasuodattimen vaihto joskus tässä lähitulevaisuudessa.
Niin ja kilometrejä on kertynyt jo pitkälti päälle 404tkm