Ateho  Elekma

Konsolipelaaminen

  • 517 Vastauksia
  • 211262 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6010
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #480 : 09.12.2019, 21:50:44 »
https://youtu.be/oWmdxeAFS-I

Nopeaan tahtiin kyllä Sony vetänyt kokonaismyynnissä ykköseksi. "Samassa ajassa" Sony myynyt 3 konsolia kun Gatesin Bili vaan yhden.
Tosin ainahan on vaara että huipulta tullaan kovaa alas, kuten Segan tapauksessa kävi.
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2368
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #481 : 09.12.2019, 22:42:03 »
Itse ostin uuden Modern Warfaren Xbox Onelle kun se vain oli tilattavissa ja vähän ristiriitaiset tunnelmat. Ihan mukava peli (skippasin kaikki MW3:n jälkeen tulleet rakettireppu-hyppelyt, enkä oikeastaan pelannut mitään muutakaan), mutta osaltaan suurin vitutus on ollut noissa ladattavissa päivityksissä ja asennuksessa. Ensinnäkin tuo vei ~ viidenneksen mööpelin muistista ja et pysty edes campaingia pelaamaan jos et saa konsolia nettiin asennuksen ajaksi. Myöskin kaikennäköisiä tilttejä ja verkkohäiriöitä toi osaa tehdä mikä tuppaa kyrsimään kesken online-pelaamisen.

Jos olisin tiennyt tuon tunteja kestävän päivittelyn ja tilttailun niin olisin varmaan jättänyt ostamatta
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Paikalla TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6010
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #482 : 09.12.2019, 23:19:45 »
Itse ostin uuden Modern Warfaren Xbox Onelle kun se vain oli tilattavissa ja vähän ristiriitaiset tunnelmat. Ihan mukava peli (skippasin kaikki MW3:n jälkeen tulleet rakettireppu-hyppelyt, enkä oikeastaan pelannut mitään muutakaan), mutta osaltaan suurin vitutus on ollut noissa ladattavissa päivityksissä ja asennuksessa. Ensinnäkin tuo vei ~ viidenneksen mööpelin muistista ja et pysty edes campaingia pelaamaan jos et saa konsolia nettiin asennuksen ajaksi. Myöskin kaikennäköisiä tilttejä ja verkkohäiriöitä toi osaa tehdä mikä tuppaa kyrsimään kesken online-pelaamisen.

Jos olisin tiennyt tuon tunteja kestävän päivittelyn ja tilttailun niin olisin varmaan jättänyt ostamatta

Se on joo kiva. ”Ostanpas pelin ja pelaan kun pääsen kotiin!”

Todellisuus: asennetaan peliä jonkin sikaa, jokunen tunti, ladataan päivityksiä 50-100Gt, asennetaan päivityksiä jokunen hetki eli todellisuudessa pääsee mahdollisesti jo seuraavana iltana pelaamaan.
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2534
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #483 : 10.12.2019, 03:01:10 »
https://youtu.be/oWmdxeAFS-I

Nopeaan tahtiin kyllä Sony vetänyt kokonaismyynnissä ykköseksi. "Samassa ajassa" Sony myynyt 3 konsolia kun Gatesin Bili vaan yhden.
Tosin ainahan on vaara että huipulta tullaan kovaa alas, kuten Segan tapauksessa kävi.
Nintendo tosin roikkuu kyytissä mukana edelleen.
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Poissa Daiffi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 278
  • www.vrcf.fi
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #484 : 12.12.2019, 01:52:14 »
Muistan päivän kuin eilisen kun meille tuli kotiin playstation 1, vuosi oli 1995  :) Sitä ennen tuli pelattua kaikki kolikot kesoilin baarissa kun tekkeniä piti hakata niin maan prkeleesti. Oli se melkoinen mylly jos vertasi johonkin pc486 joka taisi olla siihen aikaan kova peli. Sitten myöhemmin oli ps2 ja sitä tuli kans pelattua silmät ristissä, kunnes mielenkiinto pelaamiseen lopahti. Nyt miettinyt että pitäisköhän tuota hankkia tämä ps4 joululahjaksi  ??? kolmonen tuli skipattua, mutta kaverin pelikoneella jonkin verran tullut pelailtua.

Ensi jouluksi tulee ps5 joten alkaa varmasti ps4 hinnat ropisee alas varsinkin käytetyt.  ;)
Exät: Volvo 940 -91 " Vauhtipulkka", Volvo C70 -98, Volvo V70 AWD R -00, Volvo 740 16v -90
 
Nykyinen: Volvo 940 Turbo -98

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #485 : 12.12.2019, 08:03:29 »
Vaikka ite tökin vielä menemään ps3 ja silläkin vain satunnaisesti, niin kysäsempä silti.

Onko kenelläkään Xboxin ohjainta Ps:n kanssa? Tuossa yksi päivä kaverilla pääsin xboxin ohjainta käpistelemään piiiiiiitkästä aikaa ja on se vain parempi, kuin pleikkarin oma.

Poissa qlityy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • www.vrcf.fi
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #486 : 12.12.2019, 09:37:14 »
Vaikka ite tökin vielä menemään ps3 ja silläkin vain satunnaisesti, niin kysäsempä silti.

Onko kenelläkään Xboxin ohjainta Ps:n kanssa? Tuossa yksi päivä kaverilla pääsin xboxin ohjainta käpistelemään piiiiiiitkästä aikaa ja on se vain parempi, kuin pleikkarin oma.

Ilman muutaman kympin adapteria, menee aikamoiseksi säätämiseksi.
Melkein helpompaa ostaa suoraan aftermarket ohjain, joka käy PS3'selle ja on muodoiltaan kuin xboxin ohjain.

Itse käytän PC'llä pelatessa (CoD Modern Warfare 2019), xbox onen controlleria.
Samaistun tuohon näkemykseesi ohjaimista.
Playstationin ohjaimet ovat kuin anorektisia kaukosäätimiä ja "tuhdimpi" xboxin ohjain vain tuntuu paremmalta kädessä.
V70 D5 AWD Summum -06
940 Turbo -93
Harley-Davidson Dyna 1600cc 6-speed -07

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #487 : 12.12.2019, 10:03:34 »
Niinno, pleikkarin ohjain on vieläkin melkein samanlainen kuin ensimmäinen analogiohjain ps1 aikaan. :D

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #488 : 12.12.2019, 10:09:28 »
Niinno, pleikkarin ohjain on vieläkin melkein samanlainen kuin ensimmäinen analogiohjain ps1 aikaan. :D

Ja toivottavasti on jatkossakin.
a car you can believe in

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #489 : 12.12.2019, 11:30:08 »
Ja toivottavasti on jatkossakin.
Ei siinä muuta ongelmaa ole, kuin ote.

Tosin Gran Turismo menee edelleen lihasmuistista. :2funny:

Poissa qlityy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • www.vrcf.fi
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #490 : 12.12.2019, 13:33:56 »
Sitä on tullut seilattua xboxin ja playstationin välillä aika paljon.

PS2 -> PS3 -> XBox One -> PS4 -> XBox One -> PS4 Pro -> XBox One X -> Nykyään ei enään konsolia, vain PC käytössä.  :idiot2:

Saas nähdä tuleeko ostettua uusi konsoli, kun uusi Playstation ja XBox julkaistaan - noin vuoden päästä (?).
V70 D5 AWD Summum -06
940 Turbo -93
Harley-Davidson Dyna 1600cc 6-speed -07

Paikalla TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6010
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #491 : 17.12.2019, 21:05:28 »
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #492 : 15.06.2020, 11:19:55 »
PS5 julkaistu ihan. Kaippa tulee joskus ostettua, kun aiemmatkin tallessa. Sen sijaan GTA V:n myyminen uudella konsolilla ei enää jaksa kiinnostusta herättää, onlinehan tässä on syypää. VI odotellen...

Elokuussa sitten jotain kohtuullisen hienoa, suorastaan eeppisen mahtavaa... MAFIA!!!! Eli ensimmäinen Mafia-peli päivitettynä. 2002 original pelannut monesti läpi ja se on vielä nykyäänkin pelien kärkeä. Kunhan muistaa ampuessa tähdätä maahan, siis. Koko "trilogian" päivittyessä myös hienona pelinä pitämäni Mafia II puskettiin jo ulos uudemmilla grafiikoilla. Toivottavasti joskus saavat vielä Mafia IV (siis oikea III) tehdyksi 8) Ai mitä, 2016 tuli jo Mafia III? Äh, ei tullut. Jotain kuraa tuli sillä nimellä mutta Mafia III odottaa vielä vuoroaan...
a car you can believe in

Paikalla D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 677
  • www.vrcf.fi
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #493 : 01.09.2020, 07:20:20 »
Ensi jouluksi tulee ps5 joten alkaa varmasti ps4 hinnat ropisee alas varsinkin käytetyt.  ;)

Mulla on ollut Pleikkari 2 saakka tapana tulla yhden sukupolven jäljessä näiden konsoleiden kanssa varsinkin sen takia kun se on niin edullista, pelejä saa kirppareilta alle kympillä ja itse konsolistakaan ei tarvitse maksaa enää paljon mitään kun kaikki hypettää uutta konetta;-)
Muuten konsolihistoriani alkaa -93 joulusta ja Sega Megadrivesta. Sitten hommasin Saturnin ja sen jälkeen Dreamcastin, nämä jo käytettynä. Pleikka 2 aikana olin taas hetken aikaa skenessä mukana kun kolmosta ei ollut vielä julkaistu. Nyt mulla on ollut Pleikka 4 vajaan vuoden verran.
Noilla vanhoilla koneilla tulee kuitenkin pelattua edelleen hyvin paljon, esim. viime perjantaina pidettiin kaverien kanssa peli-iltaa ja Megadrivea silloinkin pelattiin. Putkitelkkarin vaatii ja scart liitännän kautta kuva niin kyllä kelpaa. Kesälomilla tuli pelattua monena iltana PS1n Gran Turismo kakkosta, Pleikka 2 kanssa.
Näiden lisäksi vielä Nintendon Game Cube löytyy hyllystä.
Pleikka 4 olen pelannut nyt Ressa 2 remakea varmaan eniten.
Pleikkari 2 taaksepäin toimivuus oli hyvä asia, PS1 konsolia ei mulla ole koskaan ollutkaan, pelejä kylläkin.
Monilta muuten unohtuu että vielä PS3 pystyy pelaamaan PS1 orkkis pelejä.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2020, 07:23:26 kirjoittanut D`Artagnan »
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #494 : 01.09.2020, 11:12:47 »
Mulla on ollut Pleikkari 2 saakka tapana tulla yhden sukupolven jäljessä näiden konsoleiden kanssa varsinkin sen takia kun se on niin edullista, pelejä saa kirppareilta alle kympillä ja itse konsolistakaan ei tarvitse maksaa enää paljon mitään kun kaikki hypettää uutta konetta;-)
Muuten konsolihistoriani alkaa -93 joulusta ja Sega Megadrivesta. Sitten hommasin Saturnin ja sen jälkeen Dreamcastin, nämä jo käytettynä. Pleikka 2 aikana olin taas hetken aikaa skenessä mukana kun kolmosta ei ollut vielä julkaistu. Nyt mulla on ollut Pleikka 4 vajaan vuoden verran.
Noilla vanhoilla koneilla tulee kuitenkin pelattua edelleen hyvin paljon, esim. viime perjantaina pidettiin kaverien kanssa peli-iltaa ja Megadrivea silloinkin pelattiin. Putkitelkkarin vaatii ja scart liitännän kautta kuva niin kyllä kelpaa. Kesälomilla tuli pelattua monena iltana PS1n Gran Turismo kakkosta, Pleikka 2 kanssa.
Näiden lisäksi vielä Nintendon Game Cube löytyy hyllystä.
Pleikka 4 olen pelannut nyt Ressa 2 remakea varmaan eniten.
Pleikkari 2 taaksepäin toimivuus oli hyvä asia, PS1 konsolia ei mulla ole koskaan ollutkaan, pelejä kylläkin.
Monilta muuten unohtuu että vielä PS3 pystyy pelaamaan PS1 orkkis pelejä.
Driver2 vaatii ps1:n toimiakseen. ::)
Gran Turismo(t)... Edelleen rummuttelen sormilla ykkösen tunnarin alkurumpuja esim. ostoskärryn kahvaan kassajonossa odotellessa. :D

 

Samppasport  Futurez