Minulla on 460 1.8i vm.-96 yksipisteruiskulla. Auto on pelannut tähän asti tosi upeasti, mutta tänä syksynä on ongelmia ollut tarpeeksi. kylmänä moottori toimii tyhjäkäynnillä hyvin, mutta, kun lämpiää, niin ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä. Kun pysähtyy valoihin niin sammuu, kun laittaa kytkinpolkimen pohjaan. autoon on vaihdettu imuilman lämpötilan tunnistin ja puola+sytytysyksikkö. Havaitsin sellaisen seikan, että kun antaa kierroksia n.2000:n ja irroittaa jalan kaasupolkimelta niin laskee tyhjäkäynnille nätisti, mutta kun nostaa kierrokset yli 3000:n ja sitten irroittaaa jalan kaasupolkimelta niin kierrokset tulevat nopeasti alas ja moottori sammuu. Autolla on ajettu vain 170.000 km:iä.Mikä mahtaa olla syynä moiseen(kaasuläpän säädinkö rikki?).