0
Sjtv ja 21 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ärrään lootan öljynvaihto, tuttua puuhaa huuhtelumenetelmällä 9-satkusta(Kuva poistettu lainauksesta.)9 litraa huuhteluun ja viimeinen litra öljytason säätöön(Kuva poistettu lainauksesta.)Yläletkun nippelit vaihtui samalla, oikealla käytettyä ruskeaa öljyä ja uutta punaista atf:ää.. Miksiköhän takseille kuuluu vaihto 60t km välein mutta tavallisille pulliaisille ei..??(Kuva poistettu lainauksesta.)
Ei ku migillä.. Ei tullu ekalla eikä tokalla kerralla tiivis ni.. eikä tota enää siistimäänkään jaksanu alkaa.. Mutta ei sillä näöllä väliä kunhan se toimii
B20 porattu 0,30 ylikokoon,mahlen tasalakiset männät,37,5 ja 46 venttiilit,R-nokka,kannen korkeus 84,5 siihen vielä tupla SU:uut. Tavoite olis lähes tuplata nykyiset tehot. Nyt siis nokalla B18A.
Vaihdoin Amazoniin moottorin. Huomenna ehkä käynnistetään.
Moottori on paikoillaan, syyläri vielä ja jotain pientä,huomenna jos ehtis vähän puuhailla niin sais käynnistää.
Lähinnä just siihen käynnistykseen.
Jutellaan aamulla paremmin, täytyy jostain käydä uudet vaarnaruuvit pakosarjan laippaan kun ei käpykylästä löytyny. Vanhathan oli väännetty poikki, sain kyllä nätisti ne nysät irroitettua. Ai mut huomenna onkin vasta keskiviikko.
Ysin takaluukun kahvalle tein kunnostus projektin.Ensin tietysti piti jännätä saako sitä irti mutta kierteet olivat ihan ruosteettomat .Avainlukon purin pöydälle ja putsasin jokaisen pikkunippelin. Oli kolmas lukko jonka kunnostan joten meni jo rutiinilla 20 minuuttiin .Kontin avauskahva jumitti ja jousi oli katkennut. Akselitappikin oli syvästi ruosteessa. Tapin korvasin vastaavan kokoisella ruuvilla jonka päälle laitoin kutistesukkaa. Sukka estää alumiinin ja raudanvälistä syöpymistä sekä välys meni sopivan napakaksi. Jousen otin purettavan 245:sen takakahvasta. Vähän väärän kokoinen mutta tekee tehtävänsä.(Kuva poistettu lainauksesta.)
http://www.youtube.com/watch?v=Rlb8gKxcTrQ