Kulkukoira  Proturbo

Venttiilinnostajat 960;een volvoon 2,5l. Mistä ja mitä merkkiä?

  • 2 Vastauksia
  • 224 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa lillijor

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Olen tilaamassa uudet venttiilinnostajat 960:een vm .95 volvoon jossa 2.5l moottori.  Valikoimaa näyttää olevan nettivaraosa liikkeissä  jonniin verran ja hintahaitari  laaja  7-30€ väliltä kpl.  Kun tarve on se 24 kpl niin hinnallakin on merkityksensä.
Onko mitään käsitystä mitä merkkiä kannattaisi metsästää ja mitä ei ainakaan kannata ottaa. Kommentit mielellään niin että on asiasta jotain kokemuksia tai oikeasti tietoa .  Ihan hatusta vedetyillä näkemyksillä tai mielipiteillä ei oikein ole arvoa päätöksenteon tueksi.

Kiitokset vastaajille etukäteen

Poissa lillijor

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
KOLBENSCHMIDT    merkkiset tilasin

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 361
  • www.vrcf.fi
Olen tilaamassa uudet venttiilinnostajat 960:een vm .95 volvoon jossa 2.5l moottori.  Valikoimaa näyttää olevan nettivaraosa liikkeissä  jonniin verran ja hintahaitari  laaja  7-30€ väliltä kpl.  Kun tarve on se 24 kpl niin hinnallakin on merkityksensä.
Onko mitään käsitystä mitä merkkiä kannattaisi metsästää ja mitä ei ainakaan kannata ottaa. Kommentit mielellään niin että on asiasta jotain kokemuksia tai oikeasti tietoa .  Ihan hatusta vedetyillä näkemyksillä tai mielipiteillä ei oikein ole arvoa päätöksenteon tueksi.

Kiitokset vastaajille etukäteen
Kaikki menisi?Jos äänen takia?
Kylmänä jopa +-15 sekuntia kilisee,on normaalia ääntämistä.
Itse löysin Käytettyjä, yksityiseltä,
niissä oli eri mallia,oletan vm.97-98?
Ne eivät kilisseet.
Semmoisia suosittelen.
Valitettavasi en osaa sanoa ostopaikkaa.
Fixuksesta ostin yhden malliksi,10€.
Jotenkin rimpulan näköinen,nimetön.
Kallista hommaa.
Kierrätyskeskukseen ostoilmoitusta?

 

Carcom Oy  Ateho