Autoracing  KL-varaosat

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo Amazon 4D 122Sport Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Lankku tänään kello 11:07:32 »
Yläpuolen ohjausletku irti niin tietää onko syy porttiin liittyvä vai ohjauksessa.
2
Myydään varaosat / Volvo D5 163hp kansi osia
« Uusin viesti kirjoittanut Reefemma tänään kello 10:31:01 »
Myydään joutilaana olevat 420tkm ajetusta musta kantisesta D5 kansi ja suuttimet
Kansi on täysin ehjä ja siihen on kaikki osat tallessa ja järjestyksessä
Suuttimet ovat kanssa toimivat

Kansi 200e
Suuttimet 8658352 5kpl/ 150e

Kuvien lisääminen ei jostai syystä toimi, mutta voin kyllä laittaa kuvia kiinnostuneille

0408184158
Keski suomi keuruu
3
Projektipäiväkirjat / Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Uusin viesti kirjoittanut Toni tänään kello 09:45:52 »
Alkoi tuossa jokin aika sitten Diesel käynnistymään pienen seisonnan jälkeen tovin sahaamisella. Tankatessa kuului suhahdus korkkia avatessa eli alipainetta tankissa. Tämä sitten imi syöttöpumppua tyhjäksi pikku hiljaa. Huohotus oli siis tukossa, joka kulkee tuon "Rollover" venttiilin kautta. Tuo mokkulahan on vain takaiskuventtiili, joka sulkeutuu jos auto on ylösalaisin ettei menovedet valu tankista ulos.



Vähän turhaan tuli koko systeemi otettua pois kun tukos oli tuossa alamutkassa. Sen kun laikkasi pois niin alkoi homma taas pelittämään ja riitti vielä hyvin tuo lyhyempikin malli ajamaan asiaa. Saihan tuota Rollover-venttiiliä käpistellä mielenkiinnosta ensimmäistä kertaa..


4
Showroom / Vs: S90 T8 R-Design 2021
« Uusin viesti kirjoittanut Ribbe tänään kello 09:31:40 »
Valot ei ole herjaillut enää moneen viikkoon ???. Kesärenkaat on alla, kiitos JuhaU:lta ostettujen vanteiden niin auto näyttää samalta kuin talvella :).
5
Veteraanit / Amazoniin erilaista jarrutehostajaa(?)
« Uusin viesti kirjoittanut lolvo_ tänään kello 08:51:16 »
Tässä pähkäillyt ja mietiskellyt eri vaihtoehtoja amazon volvon jarrutehostajaksi.

Alkuun sanotaan että pysytään alkuperäsissä vaihtoehdoissa pois. Oikeastaan syy minkätakia uudemman mallin ”jatkotorvella” olevaa en haluaisi syystä että ei vain omaan silmään ole hyvännäköinen…

Onkohan kukaan hyvällä menestyksellä saanut jonkun muun vehkeen tehostajaa soviteltua, esim GM 7” tehostaja olisi kompaktin kokoinen mutta taitaa suurin ongelma tulla heti kättelyssä rattiakseli joka tulee tielle.

Morris minor erillinen tehostin käynyt mielessä mutta tiedä nyt siitä tuleeko siitäkään sitten nätimpi konehuoneesta.

Sähköisetkään vaihtoehdot ei näytä oikein näppärältä vaihtoehdoilta, tai itse en ainakaan ole nähnyt vielä sopivan näköistä.

Toisaalta jo käynyt mielessä että menisi ilman tehostajaa mutta toisaalta haluaisin panostaa mukavuuksiin ja tuo tehostin olis yks suuri mukavuudentuoja jarrun keveyden suhteen.

Heittäkää ajatuksia, mielipiteitä. Museoautoa ei tehdä joten muutoksiakin saa ja tehdään tarpeen mukaan.

6
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Volvo V70 D5 2008 harkinnassa
« Uusin viesti kirjoittanut Mauke tänään kello 08:39:11 »
Terve,

Olen katsellut tuollaista V70stä D5 moottorilla (D5244T4). Enemmän ajettuja olen katsellut n. 300tkm->. Mitä pitäisi ottaa huomioon? Ainakin nuo hihnaongelmat on ilmeisesti sellainen että jos ei näy merkintöjä niin ajattelin uusia heti. Miten tuo automaattilaatikko, onko vielä mahdollisia murheita noilla kilometreillä? Entä turbo?

Venttiilinnostajat ilmeisesti voivat myös ääntää? Onko tämä millainen remontti tehdä itse?

Mitä muuta tulisi ottaa huomioon? Tarkoituksena löytää luotettava auto työmatkan ajoon.

7
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo Amazon 4D 122Sport Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Zebe tänään kello 08:30:45 »
Nailoninen kytkinhaarukan vastakappale ei vienyt ääntä pois, eli ääni tulee siis laatikon sisältä.. Kaikki vaihteet toimii normaalisti niin en tiedä mikä sielä voi kolkottaa, hieman ääni vaimenee kun vaihde päällä kääntää vaihdekeppiä vaihteen suuntaan, mutta kuitenkaan ei kokonaan häviä..

Otin siirtolaput tänään - sunnuntai, tänään ajelin tähän työpaikan (korjaamolle) ja moottoritiellä 6-vaihteelta kiihdyttäessä ahdot nousee jo n. 4200rpm 1,3bariin ja lyö boostcutin päälle, lieneenköhän taas hukkaporttiongelma vai eikö pakokaasu virtaa portille  ???

Penkissä ei viimeksi ollut portin kanssa ongelmia noiden mun viritysten jälkeen..
8
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: Plugareiden rehellinen kulutus ja range
« Uusin viesti kirjoittanut Ribbe tänään kello 08:04:28 »
Tänään työmatka awd asennossa. 18km kulutus 11.5l, varsinkin ekat kilsat oli kovia. Kun oikeasti tehoa käyttää niin pyörre käy tankissa.
9
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Maxxecu moottorinohjauksena
« Uusin viesti kirjoittanut The_OttoB tänään kello 07:53:49 »
Itse käytän Peak CanBus lukijaa, ainakin Sporttiauton verkkokaupasta löytyy.

Kai mtunellakin pääsee kiinni mutta täytyy vain haarukoida nopeutta että oikea löytyy.
10
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: V70 MkII Laatikko
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 07:46:36 »
Pysyykö se keppi kuitenkin siellä man puolella? Ettei se oikeesti rävähdä sinne automaatin uraan.
Onko kyse vaan siitä että pitää kepin vasemmalla ja kun päästää irti niin keppi liikkuu jotain millin luokkaa ja vaihteet ei toimi.

Tuossa nyt jotain juttua ja kuvia vähän vastaavasta viasta. Siinä vaan ei pysy automaatti päällä.
Veikkaan jotain hämärää olevan siellä kepin juuressa?
https://turbobricks.com/index.php?threads/2003-s60-stuck-in-geartronic.214283/

Ota vähän sivumuoveja pois niin voi jo auttaa näkemään.

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Autodiagnoosi  Carcom Oy