Elekma  Autoracing

Virranjakajan siirto/ uran koneistus

  • 38 Vastauksia
  • 20006 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Posi

  • Vieras
Vs: Virranjakajan siirto/ uran koneistus
« Vastaus #30 : 28.10.2013, 04:43:12 »
Saako sitte tuollaaseen -90 -vuoden B230F-lohkoon tehtyä lohkojakajan?

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Virranjakajan siirto/ uran koneistus
« Vastaus #31 : 28.10.2013, 07:46:50 »
Saako sitte tuollaaseen -90 -vuoden B230F-lohkoon tehtyä lohkojakajan?

Kyllä saa.

Apuakselissa pitää olla ratas jakajalle.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: Virranjakajan siirto/ uran koneistus
« Vastaus #32 : 29.10.2013, 13:18:01 »
Ajoitus tulee vauhtipyörän triggerikehältä / sytkäpäätteestä, eli laitat vaan samanlaisesti pyörijän osoittamaan samaan tulppaan, kuin tälläkin hetkellä.
Helpoin laittaa,  kun kone on yläkuolokohdassa.

Eli jos vaikeasti ajatellaan, niin yläkuolokohtaan moottori ja sitten vain vaihtaa apuakselin ja sitten jakaja paikalleen sillain että osoittaa pyörijä osoittaa samalle tulpalle, jos pyörittääkin konetta niin miten saada sitten tietoon oikea paikka. ei tässä muuta, mutta kun moottori on jo irrallaan ja seuraavaksi menee 240 nokalle niin johtosarjakin vaihtuu, voi olla ihmettelemistä, miksi ei käynnisty.
volvoja - onhan noita.

Poissa stuge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 238
  • www.vrcf.fi
Vs: Virranjakajan siirto/ uran koneistus
« Vastaus #33 : 08.11.2013, 00:11:18 »
mulla on tuommoinen b230ft mosa -92, päätymallin virranjakajalla. tallista löytyy myös -90 b230f moottori jossa jakaja on lohkon kyljessä. pitäisi nyt saada tuohon ft-moottoriin jakaja lohkon kylkeen, jotenka: onko siellä se kyseinen apuakseli valmiina? voinko käyttää b230f moottorin virranjakajaa tuossa turbomoottorissa?  :idiot2:

Paikalla Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7605
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Virranjakajan siirto/ uran koneistus
« Vastaus #34 : 08.11.2013, 00:54:06 »
voinko käyttää b230f moottorin virranjakajaa tuossa turbomoottorissa?  :idiot2:
Apuakseli on kaikissa, sun on vaan siirrettävä jakajan kanssa apuakseli F-koneesta. Tietysti kannattaa tarkastaa FT:stä onko apuakselilla rattaat(tuskin on) ennen kuin purat akselin irti. Eli tulppa pois lohkosta jakajan kohdalta vaan. Voit käyttää lohkojakajaa päätyjakajan tilalla, koska molemmat ovat "tyhjiä" ilman anturointia joka vaikuttaisi ruiskun toimintaan, jos sitä meinaat.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa stuge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 238
  • www.vrcf.fi
Vs: Virranjakajan siirto/ uran koneistus
« Vastaus #35 : 10.11.2013, 03:12:04 »
Tämä selvensi paljon, kiitoksia:)

Poissa Jugi87

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
Vs: Virranjakajan siirto/ uran koneistus
« Vastaus #36 : 13.01.2015, 19:34:50 »
Millähän ton päätyjakajan jättämän reijän sais kätevästi peitettyä?
Työn alla: 240 -87 Historic Ralli projekti
Ajossa: V60 T6 Recharge -21

Entiset: V60 B4 R-Desing -22, 240 -89, 850 T5R, 745 -87, 940 -92, 850 -92, 740 Turbo -87, 740-86, Sianpää -86 (paalattu)

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: Virranjakajan siirto/ uran koneistus
« Vastaus #37 : 13.01.2015, 19:37:46 »
Millähän ton päätyjakajan jättämän reijän sais kätevästi peitettyä?
Siihen orizinellina myytävällä tulpalla. Mars mars marmorille.

1336763
« Viimeksi muokattu: 13.01.2015, 21:39:09 kirjoittanut j_tapio »
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Jugi87

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
Vs: Virranjakajan siirto/ uran koneistus
« Vastaus #38 : 14.01.2015, 05:49:39 »
Siihen orizinellina myytävällä tulpalla. Mars mars marmorille.

1336763

Thänks! Tuote tilattu.
Työn alla: 240 -87 Historic Ralli projekti
Ajossa: V60 T6 Recharge -21

Entiset: V60 B4 R-Desing -22, 240 -89, 850 T5R, 745 -87, 940 -92, 850 -92, 740 Turbo -87, 740-86, Sianpää -86 (paalattu)

 

Ateho  Elekma