Kulkukoira  Proturbo

742GLT B200K+ M46 Piharaktori (A-Tractor)

  • 146 Vastauksia
  • 59764 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #45 : 11.05.2011, 09:36:16 »
Uskomatonta! Menin aivan sanattomaks ku näin avolava-aloittelut S*

Nyt on asiallista! ;D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #46 : 14.05.2011, 21:36:07 »
Nonnih, ja sitten pojjattt sitä rengastusta










Lekaa pitää näyttää pikkasen korille että mahtuu kääntymäänkin edessä, on muuten about 5mm päässä alajousilautasesta kumi..

Niin ja valssit tarviis maalata jotain rävellys kilikalia, valkonen?

HIPO ilmanputsarinki laitoin





Keulapalkin alimmasta kohtaa 21cm, helmoista ovien välistä 30cm  8)
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #47 : 18.05.2011, 19:21:00 »
Ja sitten kattoa kiinni









Jonkinmoisia vahvikehitsauksia vielä ja ei muutakun kusilaitua kattoon ettei vesi tule sisään. To be continued..
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

The moose

  • Vieras
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #48 : 18.05.2011, 19:33:58 »
laitteles lähempiä kuvia siitä miten takalaita on kiinni?


Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2129
    • Instagram kuvat
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #49 : 18.05.2011, 19:42:54 »
Tää on menny multa jotenkin täysin ohi. TÖRKEEN hieno laitos!!

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #50 : 18.05.2011, 19:55:07 »
olis komeeta kun sais tohon leiman  S*
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa puppet

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2005
  • Näpräilijä
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #51 : 18.05.2011, 20:00:35 »
On kyllä omallalaillaan tyylikäs  :o Saiskohan tollasta mitenkään kilpiin?  :2funny:
240 B230FT, 940 FB, V90 D4 AWD inscription

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #52 : 18.05.2011, 20:15:20 »
laitteles lähempiä kuvia siitä miten takalaita on kiinni?
Takalaita? Se ei ole vielä muutakun omalla lukollaan kiinni ;D Hyvin on pysyny.. Siihen tarvis saranat viritellä.

On kyllä omallalaillaan tyylikäs  :o Saiskohan tollasta mitenkään kilpiin?  :2funny:
Ei tulla edes yrittämään  ;D

Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

The moose

  • Vieras
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #53 : 18.05.2011, 20:20:49 »

Ei tulla edes yrittämään  ;D


mitäs ne lavamersut on vanhat pystylamppuset?? niitä nähny liikenteessä.

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3089
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #54 : 18.05.2011, 21:36:26 »
Tää on menny multa jotenkin täysin ohi. TÖRKEEN hieno laitos!!

Sama homma, tää on jotenkin jäänyt huomaamatta. Karski laitos 8).

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #55 : 19.05.2011, 15:52:50 »
Hiano on, ei käy kieltäminen. Ihan tässä kateelliseksi tulee  8)

Edit: Mietin tossa sellasta, että mitä siinä pitäs tehdä jos kunnolla korottais ylöspäin autoa? Kun näkee näitä korkeita hiluxeja, lantikoita, yms. niin onko tollasta mahdollista mitenkään saada edes lähellekkään samaan korkeuteen? Tai edes niiden "normikorkeutteen", mikä sellaisessa maavara ikinä onkaan..
« Viimeksi muokattu: 19.05.2011, 15:54:21 kirjoittanut Tome- »
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #56 : 19.05.2011, 16:27:50 »
Edit: Mietin tossa sellasta, että mitä siinä pitäs tehdä jos kunnolla korottais ylöspäin autoa? Kun näkee näitä korkeita hiluxeja, lantikoita, yms. niin onko tollasta mahdollista mitenkään saada edes lähellekkään samaan korkeuteen? Tai edes niiden "normikorkeutteen", mikä sellaisessa maavara ikinä onkaan..

Eteen pidemmät jouset ja iskarit, luultavasti raidetangotkin pitää vaihtaa pidempiin jos paljon korottaa. Tukivarsien sisäpäitä olisi hyvä laskea alaspäin reilussa korotuksessa, muuten pyöränkulmat muuttuu liian paljon pyörän joustoliikkeessä, saattaapa hammastankoakin joutua laskemaan jos nivelissä ei piisaa liikevarat. Taakse pidemmät vieterit/korotuspalikkaa korin ja jousen väliin ja pidemmät iskarit tai iskarin kiinnikkeiden siirto. Säädettävät (tai jatketut) taka-akselin ylemmät tukitangot, koska korotuksessa kardaanin kulmat muuttuvat ja pahimmassa tapauksessa ristikot ja kartaani hajoavat. Sitten vielä pidemmät jarruletkut ja varmistus ettei kardaani pääse irtoamaan liukuosastaan maksimi ulosjoustossa ja toisaalta ei saa pohjata sisäänjoustossa. Sitten vaan korkeempaa kumia alle.

Hiano on, tahtoo kans *taavih->
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #57 : 19.05.2011, 16:39:21 »
Hiano on, ei käy kieltäminen. Ihan tässä kateelliseksi tulee  8)

Edit: Mietin tossa sellasta, että mitä siinä pitäs tehdä jos kunnolla korottais ylöspäin autoa? Kun näkee näitä korkeita hiluxeja, lantikoita, yms. niin onko tollasta mahdollista mitenkään saada edes lähellekkään samaan korkeuteen? Tai edes niiden "normikorkeutteen", mikä sellaisessa maavara ikinä onkaan..
Alkaa kartaani olemaan aika lähellä sen palkin alareunaa minkä läpi se tulee eli sitä pitäisi muokata mutta sitten rupeaa kyllä ristikot tykkäämään pahaa.. Kone/laatikko pakettia tuotava takapäästä alaspäin ja tukilaakeria samassa suhteessa niin saisi toimivan.

Toinen homma on että jouset ovat ) <--- tuossa asennossa nyt jo eli tukivarsien etupäitä pitäis laskea, sopivat holkit sinne heittää niin se ois ok. Iskari joutas veke niiden kanssa turha säätää, jarruputkia vähän taivutella ni sais pituutta, banhardi muokata.. Noi nyt on suht helppoja vielä. Akselin tukitangotkin varmaan kaipaisi jotain modauksia ehken. Nämä siis takapäähän.

Etupäästä olikin juttua tuolla joku viesti takaperin, koko palkkia ois tuotava alaspäin ei sitä oikein muuten.

Tässä olis suunnitteilla yks homma tähän  vehkeeseen mutta voi olla että toteutus jää, liian aikaa(rahaa) vievä rojekti  ::)

Sitten vaan korkeempaa kumia alle.

Se ei kyllä ole enää mahdollista ;D
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #58 : 19.05.2011, 16:58:09 »
Hiano on, ei käy kieltäminen. Ihan tässä kateelliseksi tulee  8)

Edit: Mietin tossa sellasta, että mitä siinä pitäs tehdä jos kunnolla korottais ylöspäin autoa? Kun näkee näitä korkeita hiluxeja, lantikoita, yms. niin onko tollasta mahdollista mitenkään saada edes lähellekkään samaan korkeuteen? Tai edes niiden "normikorkeutteen", mikä sellaisessa maavara ikinä onkaan..

[OT]Se on noissa vanhemmissa maastureissa vähän eri homma, kun on jäykät akselit molemmissa päissä ja pääsääntösesti rungollisia vehkeitä.[/OT]
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa R-to

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: 742GLT B200K+ M46 Piharaktori/jäärassi (Goes A-TRAKTOR)
« Vastaus #59 : 19.05.2011, 17:09:08 »
Notta ossaa olla prkl komia vehe!  :o

 

Elekma  Autoracing