0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mistäs halvimmalla turbo 200+ hv? Toi 500e on kuitenki puolet auton hinnasta.
Mitä mieltä ootte kemppilukosta perään? Ei oo kivaa ku toinen rengas sutii asfaltilla
Jos noin ajattelet että osa maksaa puolet auton hinnasta niin unoha se viritys kokonaa..mulla menny osii jo melkein 10xauton hinta eikä loppua näy
No joo mutta nälkä kasvaa syödessä aina mites hukkakellon tiukemmalle säätäminen? Auttaako se pitämään ahtoja ylhäällä?
Mikä ahdin sulla siel nyt on kiinni?Jos vakio ni ahtaa sen 2kiloo vakio pumpul mut eipä siin muuta käy ku ahdin hajoo ja kansi halkee.Jos isompi nestepää vakio ahtimel ni sitä varmemmin jotain hajoo.Liian pienel ahtimel menee pakopuoli tukkeesee ja tulee pakopuolelle lämpökuormaa mikä sen kannen halkasee/hajottaa ahtimen ja isoil kierroksil taas ei vaan ahtimen tuotto riitä pitämään isoja ahtoja siinä halutussa vaikka kuinka kiristät sitä hukkaporttia.
Pitäis laittaa D24T keulille välijäähytin, mikä ois oikean kokoinen? Turbo on hitusen vakiota isompi. Onko olemassa jotain laskukaavaa millä voisi laskea, että tulis sopivan kokonen eikä liian pieni tai liian iso?
Tuikkaat siihen toiseen päähän sitä coolleria suodattimen niin on inssillä naurussa pidättelemistä ja eiköhän tuo arvaa jutun jujun mut mitäs se sille voi
coolereista puheen ollen huomenna olisi katsastus ja otin pakosarjan ja pakoputken välistä semmosen hyrrän pois mutta cooleri jäi nokalle. Tuleeko sanomista coolerista _pelkästään_ ? samoin kai yksi vaimennin riittää?