Proturbo  Autodiagnoosi

Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista

  • 842 Vastauksia
  • 238339 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #780 : 05.12.2019, 06:44:25 »
Luultavasti vahinko puhelimella selatessa, ei olis ensimmäinen. Tarkistetaanpas asiaa... :)
Näin ajattelinkin. :)

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #781 : 18.01.2020, 16:16:38 »
Ennenkuin kirjoitan mitään tähän topiciin:
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=114475.msg1061481468;topicseen#new

Ajattelin kysyä, saako tuossa topicissa sivuta ilmasto/talouspolitiikkaa?

Topicin aihe on sellainen, ettei oikein voi vääntää asiasta ilman niitä. Tällöin katson fiksummaksi olla vääntämättä.

Poissa Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4016
  • www.vrcf.fi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #782 : 18.01.2020, 16:23:17 »
Ennenkuin kirjoitan mitään tähän topiciin:
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=114475.msg1061481468;topicseen#new

Ajattelin kysyä, saako tuossa topicissa sivuta ilmasto/talouspolitiikkaa?

Topicin aihe on sellainen, ettei oikein voi vääntää asiasta ilman niitä. Tällöin katson fiksummaksi olla vääntämättä.

Annas kun arvaan.. Topikin sisältö ei saa sisältää minkäänlaisia viittauksia minkäänlaiseen politiikkaan ja hyvä niin.
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #783 : 18.01.2020, 17:39:19 »
Annas kun arvaan.. Topikin sisältö ei saa sisältää minkäänlaisia viittauksia minkäänlaiseen politiikkaan ja hyvä niin.
Todennäköisesti näin ja täysin ymmärrettävää.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #784 : 18.01.2020, 17:41:27 »
Todennäköisesti näin ja täysin ymmärrettävää.
Edit
Meitä moderaattoreita sitten ahdistaa suunnattomasti, mikäli keskustelu menee vähänkään puoluepolitiikan suuntaan.

Ja meidän ahdistus helpottaa sellaisilla keinoilla jotka saattavat rajoittaa kirjoittelua.

Mutta näillä evästyksillä voi jatkaa kirjoittelua
Puoluepolitiikka tarkoittanee siis nimensä mukaisesti puolueisiin ja niiden intresseihin liittyvää keskustelua, mutta yleinen "poliittiset päätökset asian x suhteen" -keskustelu on siis sallittua? Eli siis ns. maailman politiikka?

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #785 : 18.01.2020, 18:17:53 »
EditPuoluepolitiikka tarkoittanee siis nimensä mukaisesti puolueisiin ja niiden intresseihin liittyvää keskustelua, mutta yleinen "poliittiset päätökset asian x suhteen" -keskustelu on siis sallittua? Eli siis ns. maailman politiikka?

Foorumin sääntöjen täydennyksestä lainaten:

Offtopic-osiossa oleva politiikka-topic on toistaiseksi lukittu toistuvien ylilyöntien ja asiattomuuksien takia.

Tästä syystä on myös kiellettyä perustaa uutta topicia yleistä politiikka-keskustelua varten. Foorumin aihepiiriin liittyvistä aiheista voi perustaa myös politiikka-aiheisia keskusteluketjuja, esim. liikenteen tai autojen rakentelun lainsäädäntöön liittyen.

Erityisesti on kiellettyä kaikenlainen maahanmuuttoon liittyvä keskustelu.

Tulkinnat tekee sitten moderaattorit.

Mistään rajatapauksesta ei koskaan ole täällä suoraan bannattu eikä bannata.

Kun asiallisesti kirjoittaa niin antaa palaa vaan.

V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #786 : 18.01.2020, 18:38:49 »
Asiallisesti tietenkin, mutta koska ei liity foorumin aihepiiriin, katson viisaammaksi olla hiljaa.

Poissa hessu80

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2692
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #787 : 20.02.2020, 18:48:14 »
Ei ole helppoa olla moderaattorina... Viitaten muuan moottorinohjaukseen liittyvään keskusteluun, mielestäni koko viestiketju pitäisi poistaa eikä lukita.

Ei sovi minun oikeustajuun, että henkilö x saa esittää perättömiä epäilyjä ilmeisesti ainoana tarkoituksenaan saada epäilyjen kohde suuttumaan ja vastaamaan epäasiallisesti. Vähemmästäkin ihminen kiivastuu. Lopputuloksena saatiin solvaus, jonka tekemiseen yllytettiin taitavasti.

Sitten epäilyjen esittäjä pyytää lukitsemaan aiheen ja moderaattori toimii toiveen mukaisesti. Minulle tästä episodista tulee mieleen lähinnä oikeusmurha. Ikään kuin yllytys solvaukseen olisi sallittua, mutta itse solvaus ei.
V90 D3 AWD Business Inscription aut -18, V40 D2 business aut -16

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #788 : 20.02.2020, 18:54:31 »
Millä lailla se on minun vikani jos esitän sarjan liian tarkkoja kysymyksiä ja mahdollisia todentamiskeinoja joilla tätä asiaa voitaisiin käydä läpi, mutta tästä kohdehenkilö suuttuu ja solvaa julkisesti?

Tuostahan ei oikeasti voi päätellä muutakuin, että puheet ja teot eivät välttämättä täsmääkään. Tämä on edelleenkin vain minun mielipide.

Minä en ole tuomitsemaan, minä halusin aiheuttaa keskustelua aiheesta.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6326
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #789 : 20.02.2020, 19:04:32 »
Mun mieleen tuosta tulee vanha sananlasku. "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa"

Asioiden todenperäisyys jää kyllä arvoitukseksi.

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2850
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #790 : 20.02.2020, 19:14:04 »
Oma mielipiteeni on, että tuo ketju pitäisi poistaa. Kulmamiehen esittämä sananlasku toki pitää paikkansa, mutta kyllä siinä alkaa varmaan itse kutakin ärsyttämään, jos saa toistuvia syytöksiä joihin syytetty sitten on yrittänyt (mielestäni) parhaansa mukaan vastata. Lisätään tähän, että itse olen myös useamman auton käyttänyt Volvotdi:n luona ja hänen jälleenmyyjillään ja vaikka en auton ohjelmoinnista mitään ymmärrä, niin ajan ja säätämisen perusteella ainakaan mitään täysin bulkkia ei ole lyöty sisään. Mahdolliset pienet ohjelmoinnin jälkeiset ongelmat on myös aina korjattu samantien tai muuten vain muutettu ohjelmaa toiveiden mukaan.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #791 : 20.02.2020, 21:45:56 »
Tuossahan selkeästi pakko olla jotain henkilökohtaista takana, muutenhan voisi nostaa jokaisen lastupajan suomessa tapetille.
Eihän Tuikullakaan ole edes nettisivuja, mutta silti varmasti Suomen kovin (tai kovimpia) säätämään Mersuja.

Omat kokemukset BSR lastuista eri merkkisessä autossa ei toiminut oikeasti kunnolla, karkeasti: afr target 10 ja lisää ahtoja reilusti, softaa kun puukotettiin...

Joka tapauksessa, asioita voi kysyä asiallisemminkin. Loppu jäi nyt täysin arvotukseksi.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #792 : 22.11.2020, 01:48:47 »
Hienosti teillä on menny kun ei moderoinnista oo kyselty, oikeestaan mitään. Mis tääl on taviksille se peukku hymiö??  ::)

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #793 : 22.11.2020, 08:46:43 »
Hienosti teillä on menny kun ei moderoinnista oo kyselty, oikeestaan mitään. Mis tääl on taviksille se peukku hymiö??  ::)
:tykkää:
Eli kaksoispiste : sitten kirjoittaa tykkää ja sitten taas kaksoispiste :
:.tykkää:

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6578
  • 1% Hybridi
Vs: Palautetta ja kysymyksiä moderoinnista
« Vastaus #794 : 20.03.2021, 17:08:56 »
Mikäs se ylläpitoa ärsytti siinä Corona topiciin postaamassani Kasselista organisoidun mielenosoituksen suhteen ? Rokotevastaisuudestahan siinä oli kyse.
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

 

Proturbo  Autodiagnoosi