Samppasport  Futurez

Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?

  • 56 Vastauksia
  • 25068 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #15 : 11.04.2014, 13:31:58 »
Se "tykkäys" olis oiva keino saada seurantaan jotain topicceja, ilman turhaa kommentointia. Monessa topicissa on joku 600 kommenttia että "seurantaan". Mikä taas vaikeuttaa topicin asiapitoista tekstiä.
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa Zam1z

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • Mustalaatikko
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #16 : 11.04.2014, 13:33:31 »
Racing sana on kerhon nimessä. Hiljaiseksi kävisi jos vain kilpa-Volvoille pyhitettäsiiin foorumi. Foorumi on jo nyt jaoiteltu omasta mielestä hyvin, eri osastot tuningille, hifille ja sitten korjaamolle.

En tarkoittanut mitään kikpureita, vaan autoja joihin tehdään edes jotain kulkuun/ajettavuuteen liittyvää. Niitä riittää tälläkin foorumilla, mutta ne on sekaisin juuri noiden perus autojen kanssa.
On juu erikseen toi tietopuoli jaoiteltu, mutta tarkoitin että showroom/projektit olisi paremmin jaettu  autojen mukaan.

Ps. Täältä kanssa tykkäys tykkäykselle.
EX: 440x2,340,360,760+muut

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12470
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #17 : 11.04.2014, 15:19:30 »
En tarkoittanut mitään kikpureita, vaan autoja joihin tehdään edes jotain kulkuun/ajettavuuteen liittyvää. Niitä riittää tälläkin foorumilla, mutta ne on sekaisin juuri noiden perus autojen kanssa.
On juu erikseen toi tietopuoli jaoiteltu, mutta tarkoitin että showroom/projektit olisi paremmin jaettu  autojen mukaan.

Ps. Täältä kanssa tykkäys tykkäykselle.
Erikseen on Showroom osio, joka on enemmän tarkoitettu normi käyttöautoille. Projektiosio on taas tarkoitettu suurempiin projekteihin. Menee aika sekavaksi jos aletaan jaoittelemaan sen mukaan minkä tyylinen auto kyseessä.

Se "tykkäys" olis oiva keino saada seurantaan jotain topicceja, ilman turhaa kommentointia. Monessa topicissa on joku 600 kommenttia että "seurantaan". Mikä taas vaikeuttaa topicin asiapitoista tekstiä.
Miten se "tykkäys" poistaisi sen ette enää kommentoitaisi että "seurantaan"?  :)
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5995
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #18 : 11.04.2014, 16:12:23 »
On jo nyt hyvin moderoitu ja jaoteltu foorumi hyvällä sisällöllä! Ei kai tästä muuten tekisi mieli vielä maksaakin. Eri mieltä olen joskus ollut mutta en jaksa jankuttaa pitkään. Aina kun koneella rupeaa tympimään löytyy onneksi muutakin tekemistä. Korjaamotopicci paranisi vieläkin kun samaa koskevia ketjuja saataisiin vielä enemmän yhdisteltyä ja selityksissä olisi enemmän kuvia mukana ja oudoista äänistä autossa enemmän youtube-videoita. Kiitos kaikille niille jotka ovat jaksaneet vastata asiallisesti asiallisiin kysymyksiin.
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #19 : 11.04.2014, 17:27:28 »

Miten se "tykkäys" poistaisi sen ette enää kommentoitaisi että "seurantaan"?  :)

Tuskin se sitä kokonaan poistaisikaan. Olisi mukava saada seurantaan aika montakin topiccia, ilman että niihin tarvitsisi kommentoida. Sitten kun jossain kohtaa kyllästyy kyseiseen topicciin, niin voisi poistaa oman "tykkäyksensä". Nyt ei taida saada seurausta lopetettua?
« Viimeksi muokattu: 11.04.2014, 17:33:31 kirjoittanut dometic »
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #20 : 11.04.2014, 17:38:38 »
Tuskin se sitä kokonaan poistaisikaan. Olisi mukava saada seurantaan aika montakin topiccia, ilman että niihin tarvitsisi kommentoida. Sitten kun jossain kohtaa kyllästyy kyseiseen topicciin, niin voisi poistaa oman "tykkäyksensä". Nyt ei taida saada seurausta lopetettua?


Tätä itsekin joskus miettinyt....onko mahdollista?
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6329
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #21 : 11.04.2014, 17:42:55 »
Teknisistä yksityiskohdista voi esittää ideoita oheisessa topikissa.

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=41.0

Ajatuksena tämän topikin osalta oli keskustella lähinnä henkisistä asioista. En siis kuitenkaan tarkoita mitään jeesusjuttuja.

Yleisesti ottaen porukka taitaa kuitenkin olla aika tyytyväisiä nykytilanteeseen. Tosin pahimmat uhoajat eivät varmaan ole huomanneet koko topikkia, tai eivät ole henkisesti riittävän kypsiä keskustelemaan aiheesta ilman ärräpäitä. Enkä tarkoita tässä todellakaan ketään henkilökohtaisesti.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2014, 21:34:13 kirjoittanut Kulmamies »

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #22 : 11.04.2014, 21:10:29 »
Alkuperäiseen kysymykseen, ainakin minulle foorumi edustaa:
1. Viihdettä
2. Teknistä osaamista ja sen jakamista

Tuossa järjestyksessä - viihdettä, keskustelua asiasta kuin asiasta, jolla samalla pitdetään foorumia aktiivisena ja kiinnostavana sille itse tarkoitukselle eli tuolle tekniselle puolelle.

Itse arvostan tämän foorumin Suomen parhaaksi sekä moderoinniltaan, että myös osallistujien osalta. Täällä on uskomaton määrä osaamista, jota jaetaan ja osallistutaan ongelman ratkaisuun vaikkei kukaan vielä tietäisikään ratkaisua... Toki joidenkin juttuja on vaikea sulattaa, mutta tuskin kaikki minunkaan kanssa on aina samaa mieltä - eikä tarvitse. Keskutelua tarvitaan, jotta eri kulmat asioista tulee esille, sen jälkeen kukin voi muodostaa lopullisen näkemyksensä.

Meitä on moneksi ja melkein kaikille on tilaa ;)

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #23 : 11.04.2014, 21:18:36 »
Se on kyllä ikävää että niitä trollaajia pesiytyy jokapaikkaan. Muuten täällä on kyllä mukava olla ja jutustella.
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1762
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #24 : 12.04.2014, 09:10:52 »
Hyvä tämä on. Neuvoja olen saanut, jos olen tarvinnut. Osia, nippeliä ja nappelia on löytynyt, joita ei ehkä muualta olisi enää saanut. :)
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #25 : 02.07.2014, 08:58:41 »
Lainaus käyttäjältä: VRCF-foorumi
Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 60 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Juu, sori, olen ollut hetken pois maisemista. Oli kertynyt melkein 300 sivullista lukemattomia aiheita. Palaan kuitenkin hiukan tähän aiheeseen, koska tästä löytyy syy poissaolooni.

Henkilökohtaisesti olen lievästi sanottuna kurkkuani myöten täynnä tätä paikkaa, mutta en saa oltua poiskaan. Kuvitellaan kaikki olevan niin hyviä kavereita keskenään, vaikka ei edes olla ikinä toisia nähty, tai muutenkaan oltu tekemisissä. Siinä samassa ne normaalit käytöstavat ja toisen kunnioittaminen jo unohtuukin.

...no siinähän se aika hyvin kiteytettynä tulikin.

Aikalailla samaa mieltä sinun kanssa tästä, juurikin noiden täällä vallitsevien asenteiden kanssa. Joissain kohdin aistittavissa hieman sisäpiirimäisyyttäkin,
Niin, ja onhan täältä saanut lisäksi paljon "rahanarvoista" jeesiäkin erilaisissa asioissa autoiluun liittyen. Siitä iso kiitos asianomaisille! :)

Ja siinä lisää syitä poissaoloon mutta myös syy siihen, miksi tulin kurkkaamaan vielä takaisin.
Täällä on paljon osaamista, paljon avuliaita ihmisiä. En itse osaa juuri tehdä mitään autojen kanssa, mutta täältä olen saanut moneen pikkuhommaan apuja ja kannustusta yrittämään itse ja konkreettisesti se on näkynyt siinä, että olen ollut kiinnostunut enemmän autoni kunnosta, olen säästänyt oikeasti rahaa tekemällä itse ja olen saanut siinä samalla mielekästä puuhaa.

Mutta... Miksi helvetissä täällä on kaiken maailman offtopikkeja sun muuta paskaa?

koska:

1. Viihdettä

Tylsäksi kävisi jos täällä olisi vain autonkorjausjuttuja. Kieltämättä monet offtopicit menevät minultakin yli, enkä jaksa vastailla gallupeihin: "kummassa lahkeessa se on?" (vaikka sitten taas toisaalta monesti sitä juuri näistä itsensä löytää).
Lisäksi kun kun kyseessä on vilkas foorumi ja eri ihmiset ovat osoittaneet tietämystään elämän eri aloilta, niin tänne on helppo tulla kyselemään ei-auto -asioitakin.

Henkilökohtaisesti minulla kärähti viimeisen kerran kun foorumin moderaattori kirjoitteli, sanoisinko jopa rasistisia, juttuja (lue tämän vastaukseni toisen lainauksen kolmas lause). Juu, ne kirjoitettiin jäsenosion puolelle, mutta kurkatkaapa, miten paljon tällä foorumilla on maksaneita jäseniä. Juttuja lukee / pääsee lukemaan niin paljon enemmän ihmisiä kuin se vakikalusto, joka esim. "kahvipöydässä" pyörii.

Tämä foorumi olisi iso syy jatkaa Volvolla ajamista, mutta menin kuitenkin ja vaihdoin kuukausi sitten toiseen merkkiin. Viihteen vuoksi tulin takaisin; voi olla, ettei minulla ole tekniikkapuolelle paljoa annettavaa.

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13389
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #26 : 02.07.2014, 09:12:45 »
Selvästikkin olen kussut muroihin.

Tulkoon se tässä kaikkien tietoon ettei pidetä sisäsiittoisena, otin kantaa maahan muuttajista omalla nimimerkillä ilman foorumin kantaa vain ja ainoastaan omana mielipiteenäni, vieläpä suljetulla alueella. kirjoitus vaikutti joistakin yleistykseltä, poistin sen ettei kukaan enempää provosoituisi.
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #27 : 07.07.2014, 01:28:02 »
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Valitettavasti joukon kasvaessa kasvaa tyhmyyskin. Yleinen idioottimaisten ketjujen perustaminen jatkuvasti korjaamoon tai joissakin topiceissa saman asian kysely miljoonatta kertaa on suhtkoht raivostuttavaa, ja olenkin varmasti monia suututtanut töksäyttämällä vastaukseen pelkän lainauksen noin 5 viestiä aiempaa, jossa samaa asiaa käsiteltiin. Valitettavasti tulen niin tekemään jatkossakin, jos ylipäätään motivoidun vastaamaan mitään. Todellisten asioista tietäjien määrä sensijaan tuntuu supistuvan surullisesti, tai sitten niille on käynyt sama kyllästyminen kun itselleni. Ja paljon täällä tulee silti notkuttua, vaikka nyt onneksi kesällä vähemmän.

Kulmikselle hattu rohkeasta avauksesta  :hello:. Itse joskus aikanaan tuumin kyseleväni mahdollisuutta "siivoushommiin", mutta se hajatelma on onneksi aikaa sitten kadonnut. Internetissä aina joku on väärässä, eikä niitä millään kerkiä oikeaksi korjaamaan vaikka siihen elämänsä pyhittäisi. Tämän kanssa tarttis varmaan vielä paremmin opetella elämään, ja tarttisipa muittenkin.

Ehkä eniten foorumilta olen kaipaillut teknisiä apuja, harrastetoverit on hyvä plussa ja he ovat yleensä toimineet parempana teknisenä tukikanavana kuin itse foorumi, muutamaan kertaan olen saanut todeta että ellen itse vian syytä keksi, ei se löydy täältäkään. Se ehkä kaiken eniten harmittaa, vaikka kai tuon voisi optimisti vääntää siten että olen jo paras ongelmien ratkoja näiden romujeni kans  :2funny:

Villi lotto loppuun: tuo epämäärästen kyselyiden määrän räjähdys ja niihin töksähtelevä vastailu saa aikaan tuota asiallisempiikin juttuihin töksäyttelyä, jolloinka seurauksena on helposti moderaattoreille töitä.

Kiitos ja anteeksi  :idiot2:
« Viimeksi muokattu: 07.07.2014, 01:30:01 kirjoittanut TVS »
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5995
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #28 : 07.07.2014, 09:56:33 »
Nuo korjamotopiccien toistuvat kysymykset olisivat ehkä jääneet toistumatta jos topiceissa olisi tarkempi kategoriointi. Toki olisi aina ne "mikä tätä autoa vaivaa"-kyssärit joille ei olisi alussa selkeää kategoriaa ja sitten moneen kategoriaan mahtuvat ongelmat. Kyllä minäkin toivoisin että ihmiset vaivautuisivat käyttämään hakua ennenkuin heittäisivät epätarkkoja kysymyksiä ilmoille, mutta ei kai täällä interneteissä ihmisten kommunikaatio hetkessä kehity siihen suuntaan. Olen tainnut jo joskus aiemmin toivoa että kysyä voisi vaan jonkun lomakkeen kautta, joka pitäisi huolta että perusasiat on kunnossa(auton malli ja muut tiedot, ehkä kysymyksen avainsanat joilla lomake ajaisi haun olemassaoleviin topicceihin).
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa raul

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 271
Vs: Minkälaisen sinä haluaisit VRCF:n olevan?
« Vastaus #29 : 07.07.2014, 12:21:44 »

Tätä itsekin joskus miettinyt....onko mahdollista?

"Poista ilmoitus"

 

Kulkukoira  Proturbo