Takaiskuventtiili tehostimessa on siinä muoviosassa mihin letku kiinnittyy tehostimen puoleisessa päässä. Sen vika ei käsittääkseni aiheuta tuollaista jos tehostimen kalvo on ehjä.
Kun sammutat auton, pystyykö jarrua painamaan ainakin kerran siten että tehostaa vaikka moottori ei käy ja vasta sen jälkeen poljin "kovettuu"?
Jos pystyy, tehostin on varmaankin ehjä, jos ei tehostin tai sen letku on viallinen.
Sillä anturilla tarkoitin sitä vauhtipyörää lukevaa anturia jonka liitin löytyy siitä tulipellin luota koneen takaa. Aika epätodennäköinen mutta mahdollinen vika.
Tuo edellä mainittu pumpunrele voi myös olla syyllinen.(bensanpaine, jonka mainitsin aiemmin).
Yhtä hyvin toki pumppuvika. Tankkipumppu ei pyöri(kuuntele täyttöaukosta käydessä), pääpumppu jumii tai suodatin on tukossa.
Tarkista vielä kaikki alipaine ja huohotusletkut että ovat oikein ja hyvin kiinni.