Kulkukoira  Proturbo

Volvo 740 16v Turbo -88 perus 7h farkku

  • 405 Vastauksia
  • 205389 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #225 : 10.09.2013, 01:50:42 »
No nayttäähä se lässähtäneelle, kun jollai dracoilla tai ruosteisilla peltivanteilla madalletaan.
Lyöppä alle polarikset tai geminit sopivilla renkailla, ni jovain että tekee asiallinen madallus poikaa.

 :2funny: Auton korkeus mikkää muotivillitys ole.  :D

Alustan korkeuksia on räplätty niin kauan kun autoja on ollut olemassa.

Nojoo, mielipide asiahan tämäkin... ;) Omalla kohdalla mennyt vain totaalisesti hermo, kun ensimmäinen kommentti on omalle rattorille aina tyyliin "muutama sentti alemmas, niin on hyvä!". Omasta mielestä myöskin 744 on viehättävämpi kuin 745.  ;D

Mutta joo, ot:n loppu. Hieno on ollut edellinen laite ja varmasti tulee hieno nykyisestäkin! Siksipä (vasta) nyt seurantaan.

Poissa ImportTuning

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • BBS & OZ Only
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #226 : 10.09.2013, 07:21:39 »
No nayttäähä se lässähtäneelle, kun jollai dracoilla tai ruosteisilla peltivanteilla madalletaan.
Lyöppä alle polarikset tai geminit sopivilla renkailla, ni jovain että tekee asiallinen madallus poikaa.

 :2funny: Auton korkeus mikkää muotivillitys ole.  :D

Alustan korkeuksia on räplätty niin kauan kun autoja on ollut olemassa.




Mutta asiaan.

Ja jos rehellinen saa olla, niin toivon että nuo tutut 17" vanteet ei kohtaa tuota uutta koria. :smoke:

Tässä kaikki oleellinen minunkin mielestä  ;)

Lisättävää sen verran et ymmärrän kun jotkut ei halua madaltaa mutta täällä koko foorumilla on varmaan yhdenkäden sormissa nuo oikeesti madalletut autot, ja se joka väittää ettei semmosella pääse mihinkään, niin puhuu sontaa pääsee jos osaa ajaa...vai onko kaikkien pussihousujen pakko vetää hidaste töyssyihin ,tai jossain hiekkatiellä päästellä satasta, siinähän menee autokin rikki.

Ja kyllä madalletusta saa hyvän ajettavan kun perehtyy alustageometriaan vähän syvemmälle ja ostaa kunnon iskarit ja jouset.

Sorry Xuppo tää ei välttämättä koske sua mut joskus tää avautuminen tänne pussihousujen maailmaan oli tultava UGH  ;D
T-GUL 740R B284T+gs6-53dz, Volvo S40 Racecar, Golf mk2 GTI 16v, Käyttökulkine Volvo S60R AWD, Manual -04
Low is a lifestyle :D
Power was the only question, with the answer being ‘all the power you can get’.

Poissa T.K

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #227 : 10.09.2013, 07:25:39 »
Ja olisihan se suorastaan rikollista jättää niin vähän ajettu coilisarja käyttämättä :P
Volvo 854 T5(R)-94 "mustikki"

Volvo 944(R) -93

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #228 : 10.09.2013, 17:28:16 »
No nayttäähä se lässähtäneelle, kun jollai dracoilla tai ruosteisilla peltivanteilla madalletaan.

Ollaankohen me tavattu jossain?
Olet kyllä erehtynyt henkilöstä jos oletat minun ajavan ruosteisilla pelleillä tai dragoilla

Xuppo: Jokos sitä voimaa on niin paljon että tämän voi automatisoida?
Olisi hieno päivitys: sedanista kartanoon ja runkkurasiasta automaattiin
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #229 : 10.09.2013, 18:25:46 »
Ihan sama onks siä ruosteiset pellit, dragot vai rotiformit. Tottakai se näyttää tontissa aina perseeltä jos vanne on reippaan kymmenen senttiä kaaren sisäpuolella.

Itse asiaan, parempaan suuntaan ainakin korin osalta. Vielä kun sinne se automaattilaatikko laitettais  ;)
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #230 : 10.09.2013, 18:29:17 »
Xuppo: Jokos sitä voimaa on niin paljon että tämän voi automatisoida?
Olisi hieno päivitys: sedanista kartanoon ja runkkurasiasta automaattiin
Variaattorikaan ei kuulostaisi pahalta.

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #231 : 10.09.2013, 18:53:07 »
Variaattorikaan ei kuulostaisi pahalta.
Se pitäis jo nähdä! :D

Onkos tulossa isompia muutoksia moottorille vai meetkö samoilla eväillä?
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1519
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #232 : 12.09.2013, 03:18:09 »
Tekniikan ja alustanosien purkaminen aloitettu.



Huomaa hyvin ilmastoitu talli tai siis sen puute  :idiot2:





Vielä pitäisi irroittaa moottori, vaihdelaatikko, pakoputkisto sekä sähköt.



Xuppo: Jokos sitä voimaa on niin paljon että tämän voi automatisoida?
Olisi hieno päivitys: sedanista kartanoon ja runkkurasiasta automaattiin
Jätetään ne automaatit kädettömille  :D


Onkos tulossa isompia muutoksia moottorille vai meetkö samoilla eväillä?
Aluksi mennään ainakin samoilla eväillä nostellaan paineet 2bar tuntumaan ja katsotaan jos vaikka 500hp raja menisi rikki.



« Viimeksi muokattu: 08.07.2017, 03:27:16 kirjoittanut Xuppo »
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #233 : 12.09.2013, 06:21:43 »
Nyt osien vaihdon yhteydessähän olisi hyvä käydä farkusta pohja läpi.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1519
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #234 : 19.09.2013, 19:39:00 »
Tänään vaihtelin keulan palikoita uuteen osoitteeseen.








Loppu raato on sitten myynnissä osina:http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=38436.0
« Viimeksi muokattu: 08.07.2017, 03:28:00 kirjoittanut Xuppo »
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #235 : 19.09.2013, 21:02:47 »
Vaihtuko rekisteikilvet samalla  ;D
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1519
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #236 : 19.09.2013, 21:07:05 »
Itseasiassa huomasin vasta kun puskurin olin laittanut paikalleen farkkuun että pitäis varmaan toi sedanin rekisteri kilpi irroittaa ja vaihtaa oikea paikalleen  :2funny:
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #237 : 19.09.2013, 21:09:29 »
Tärkeintä on että kilvet on samaa paria ja oikeinpäin asennettu
Mulla on nippu kilpiä jos haluat tehdä vaihtareita
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #238 : 19.09.2013, 21:31:58 »
Kannattaa ne kilvet tarkistaa ettei oo romutustodistusta tehty ;)

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740Glt 16v Turbo -88
« Vastaus #239 : 19.09.2013, 21:35:32 »

Lainaus
pitäis varmaan toi sedanin rekisteri kilpi irroittaa ja vaihtaa oikea paikalleen
Äh täysin turhaa hifistelyä

 

Carcom Oy  Ateho