Siinä lukee, että lambdavalo saattaa syttyä "kisatyyppisen" katin takia, ja ongelma ratkaistaan laittamalla prikka taaimmaisen lamdsan alle. Prikka kuuluu sarjaan. Sen sijaan pitää erikseen ostaa DPn kiinnitystä varten QT 6 M8 x 40mm hex pultit, joustoprikat, ja mutterit.
Aivan, eli voisi toimia jo siis ilman ohjelmointiakin tuollain, ilman vikavaloja? Toki siis kaiken hyödyn irti saamisessa tarvitsisi sitten ohjelmaa joka tietysti pitää samalla laittaa.
Jännä kyllä ettei tuon hintaiseen sarjaan kuulu nuo sitten.
Ferritalta suoraan taitaa tulla halvemmaksi kyseiset osat, Vivahan taitaa sijaita jenkkilässä
Joo ei tuolta tarkoitus ollutkaan tilata, tuoltahan tulisi tosiaan tullit ja alvit päälle. Kyselin jo suoraan tuolta Slamitilta, muttei heillä valikoimissa nuita näy, niin linkkasin nuo tuolta kun on paras kuvausta tuotteista. Ei edes tuolla Ferritalla ole nuin hyvin.
Ja tosiaan Slamit kun nykyään tuo BSR:ää Suomeen ja BSR:n kautta saa Ferritaa, niin downpipellä hinta rahdin kanssa 1050e ja putkisto rahdin kanssa 865e. Eli halvempi kuin suoraan Ferritalta.
Eihän niitä kaikki huomaa katsella, mutta kun/jos joku katselee niin kyselevät varmaan hyväksyntien/vastaavuustodistuksien perään, Näyttäisi että niitä ei tulisi, mutta katti oletettavasti on SBF/FIA hyväksytty joka paikallisilla konttoreilla kelpasi hyväksynnäksi tuon 850 suhteen... joku varmaan kävisi tämmöisen auton tapauksessa vakioputkella leimaamassa niin aikaisin kuin mahdollista, vaihtaisi putken pian tämän jälkeen ja päästelisi sen 1,5 vuotta menemään ennen seuraavaa leimaa, että putki näyttäisi olleen paikallaan jo pidemmän aikaa, jolloin leimalla ei niinkään kiinnitettäisi huomiota siihen
Juuri on kyllä auto katsastettu, seuraava siis taisi olla 7/2018 viimeistään. Hieman offtopic, mutta eikös tuokin nyt muuttunut/muutu niin, että alle 10 vuotiaissa autoissa tulee väli kaksia vuotta. Seuraava katsastus siis olisi normaali ja sen jälkeen olisi 2 vuotta väliä? Mutta täytyy toivoa, että ei nuita katselisi niin helpottaisi suuresti.
todennäköisesti vaikuttaa tämänikäisissä jo merkittävästi, kun tuossa downpipessä on "race-katti" ja kokemuksesta voin sanoa, että -95 850 t5 piti ajaa kuumaksi ennen päästömittausta että meni 100 Cell metallikennokatilla läpi leimasta, samanikäisellä 940 taas 200 Cell sporttikatilla ei väliä miten menee leimalle ja pääsee läpi.
Varmaan siis helpompi ja varmempi käydä jollain huoltamolla ottamassa nuo, ainakin ekalla kertaa niin pystyy useamman kerran testailee, että saako arvot läpi ja jos taas menee helposti niin seuraavalla kerralla voi viedä suoraan katsastukseen.