Pyöränkulmat tarkastutin, oli ok. Uudet renkaat ostin. Vähän parani, mutta edelleen tuo jollottaa. Rytminen ravistus hävisi. Nyt tuo hyppyyttää miten sattuu. Vasemman vetarin vaihdoin takaisin. Ei tuo parantunut, mutta ei paljon huonontunutkaan. Pitää hommata tilalle kuitenkin ehjä vähän ajettupurkuosa
Yritin samalla taas etsiä pyöränlaakereista vikaa. En löydä selkeätä ongelmaa. Vasen vähän tuntuu jousessa kun käsin pyöritti rengasta niin lujaa kuin pystyi kun vetari oli poissa. Silloin se tietty on löysä kun napapulttia ei ole, että tiedä siitäkään. Oikealla sama koe vetari kiinni kyllä alkoi päästämään ihme pärinää, mutta en tiedä tuleeko se laakerista vai roikkuvasta vetarista kun auto on ylhäällä ja napa-asetelma tietty on silloin niin alhaalla kuin iskari sen laskee.ostin kuitenkin uuden laakerin ja pitöö oikealle koittaa sitä
Voisihan nuo etupyörän laakerit vaihtaa ja oikean vetarin, mutta siihen palaisi taas 500-1000, ja en ole varma auttaako edes. Levyt on mielestäni melko suorat ja ei tuo jarruttaessa ravista yhtään, mielummin rauhoittuu.
Auto siis tärisee vaikka vaihtaa vapaalle, kunhan se vaan rullaa. eli en kyllä usko että olisi moottorissa vika tai vaihteiston ohjelmapuolella
Pitäisi kai hakea jostakin siihen ammattilaisen mielipide, että siis voiko se oireilla noin.
Kai se pitäisi tuo vänkärin puolen vetarikin käyttää irti. Siinä on aika reilu väljä sisänivelessä ja kai se voisi noin oireilla. Näkee laakerin samalla. Saisi vaan sen alapallon auki. Ei ole sitä volvon työkalua ja aika lailla sain vasentakin takoa ennen kuin irtosi
Ilmeisesti noissa sisemmissä ei tartte olla kummoista kulumaa kun se vetari alkaa pyöriessään tahmomaan siihen kuluneeseen kupin uraan. Vetarin resonointi on kai melko yleistä ja tarvikeosilla ei kai kaikki edes saa apua.