Ai. Minä katsoin että nuo on kilogrammaa tunnissa ja milligrammaa sekunnissa. Silloin se ilmamassamittari ilmamäärä jäisi puoleen pyydetystä. Eli olisi mielestäni väärin
Koitin laskea tuosta egr kiinni kuvasta. Silloinhan ilmaa ei pitäisi mennä muualta kuin massamittarin läpi
Luulin että iso S olisi vaikka stroke
Ja laitoin sulle yyveetä vähän aikaa sitten tuosta egr: n poistosta
Tuossa kuva joutokäynniltä egr kiinni. Pyyntö reilu?
Aamulla koitin täysikaasukiihdytystä. Ilmamäärä mittari näytti 670kg/h. Eikö se ole reilusti 185hp volvolle? 185g grammaa sekuntissa. Eikös tuosta voisi tehon laskea jollakin kertoimella? Vai onkohan tähän joku laittanut tehoja lisää.
Tuolloin haluttu ilmamäärä oli noin 120000 mg/s
Nämä minun muunnokset taitaa mennä vituiksi kai siksi että isku tulee joka toiselle kampikierrokselle. Vai kuinka.
Olisikin ollut liian helppo ja halpa vika.
No, suuttimet penkittämällä perjantaina ja huomenna saa vaihtaa kiinni hirttäneen laturin vapaakytkimen.
Johtosarjac pitää vielä käydä läpi.mutta tuskin ne on puhki jos päältä ei ole suojateippi rikki. Jostakin syystä kun yritän sopeuttaa lambdaa tai ilmamassamittaria testeri väittää jossakin vaiheessa että ei saa yhteyttä control unittiin. Samalla naksahtaa joku harmaa rele, Ilmeisesti päärele, (numero 10 tai 11) konehuoneen sulakelaatikossa ja sammuu virrat autosta . Muut kyllä sopeutuu, esim kaaasuläppäkotelo