Jees myönnetään että aloitusviesti oli vähän tökero
kokoajan koitetaan parantaa
vuosimallista ei ole mitään tietoa mutta todennäkösest uppoaa tohon -83 -88 haarukkaan
Vanhassa vajassa autonlaitto ei ehkä ollut iha sitä parasta herkkua joten taka-akseli oli ensimmäisenä kunnostusvuorossa, että volvo saatais pyörilleen ja isompaan halliin. Kiinnikkeet piti kaikki hitsata uudestaan ja jokaisen puslan vaihdoin samalla, sekä tottakai hitsasin kemppilukon
Laakerin oli Ok kunnossa mutta perän stefat lähti vaihtoon.
Tämmönen siitä sitten tuli (joo tiiän että tukirauta on väärinpäin mutta jos tarkkaan katsoo ni huomaa että ei se oo vielä millään kiinnikkään
)
Paska pyörillään ja lähössä uuteen halliin
Peltityöt on jo ihan hyvällä mallilla, kun volvosta rälläköi ensin kaikki mädät osat mäkeen niin näky oli aika karu
Motonetistä hain tarvikepeltejä helmoihin ja takaluukun pohjaan. Loput leikataan "pitkästä"
Ruostepaikkoja on takaluukuukun ja helmojen lisäksi vielä ainakin pohjassa ja takapyörän kaarissa
Hirvee homma pelkästään parsia volvo kasaan mut sen siitä kai sitte saa ku ostaa auton kaljakontilla
Näin paljon persettä on jo hitsailtu