En tiedä eikä paljoa kiinnostakkaan... rakentaa tuota voi edelleenkin mutta mitään kauhean silmiin pistävää ei parane tehdä. Ei sitä katsastusmiestä/poliisia kiinnosta onko siellä m4x vai m90 laatikko tai onko perä 1030 tai 1031 kun täytyyhän nyt hajonneet osat saada korjata/vaihtaa toimiviin mutta se saattaa kiinnostaa jos keulalta törröttää vaikka maskinkokoinen alucooleri mitä otteessa ei lue. Siksi haussa alkuperäinen cooleri-sarja ja tuon muuttuvasiipisen laitan jos menee kohtuu huomaamattomasti vakiosarjaan. Mitään huipputehoja ei haeta vaan mukavaa käyttö-aluetta heti alhaalta alkaen ja kaikki yli 150hv riittää. Ei pitäis olla kenelläkään mitään valittamista kun savutuskin pienenee.
Niin no joo, voihan sen noinkin ajatella. mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos sattuu innokkaampi katsastusmies kohdalle, niitäkun eniten kiinnostaa just noi joissa prosentit on ihan rajoilla jo muutenkin. Melko epätodennäköistä tietysti, mutta mahdollista ja melko ikävä napsaus jos niin huono tuuri sattuu.
Ja jos siellä ei cooleria alunperin ole niin miksei sinne saisi sellaista laittaa, koska alkuperäisten osien osuushan ei silloin vähene, oli se sitten volvon alkuperäinen tai ei. Ja jos taas alunperin on ollut ihan toisella tekniikalla ja esim moottori vaihdettu kokonaan kaikkine päivineen niin saa sen ahtimenkin silloin vaihtaa ihan laillisesti ja salailematta, eikä siitä voi lisää prosentteja sillon tulla.