Hukkiksen tankoa voi kiristää juu, muttei sitä voi mahottomia kiristää koska sitten hukkiksen avautuminen kärsii. Mutta varmaan siihen 1 bariin saakka voi kiristää. Voit myös laittaa bleederin, se tulee siihen painepuolen letkuun mikä menee siihen kellon kalvon päälle. 1 bar painetta on joo turvallinen vielä ja tuskin se ahtokaran kääntäminen maksimiasentoon ainakaan liikaa on, jos sitä ei oo muokattu. Perussyöttöä sopivasti juu.
Eipä siitä coolerin vaihdosta varmaan hyötyä oo niin kauan kun pelataan vakiopumpulla ja -turbolla.
M47 kestää tai ei kestä, riippuu käytöstä ja yksilöstä. Omassa deekussa on noin 220hp/340Nm eikä itellä ainaka oo hajonnu, kärsii kiihdyttää täysillä tehoilla sekä 3. että 5. vaihteella. Mutta taas AtAi:lta hajosi laatikko ~150hp/350Nm, vakioturbo ja -pumppu. Mutta jos on hyvä yksilö niin pitäisi kestää ~420Nm, 450Nm:kin kestää osa vaihteista, mutta 3. vaihde kuulemma hajoaa noilla väännöillä jos kuormitus kestää pitempään ku muutaman sekunnin.