K-jetronicilla ei kyllä bensankulutus ole sen pienempi kuin b230k koneen solexillakaan.. Tehoa voi muutama heppa olla enemmän samalla nokalla.
Sen rompän vaihtaminen solexiin pudottaa kulutusta 1-15 litraa. Jos se römppänen toimii täydellisesti, niin ei se kiinteäkurkkuinen solex juurikaan pienempikulutuksinen ole, ainoaksi eroksi mudostuu luisti jonka alipainesäätö syö aina muutaman hepan huipputehoa ja hieman bensaa. Toisaalta kiinteäkurkkuista kaasaria oikeilla osilla ei niin suuria määriä bensaa saa kuluttamaan mitenkään mikä muuttuvakurkkuisen kaasarin sopivan väärillä säädöillä on ihan helposti toteutettavissa, vaikka kaikki olisi muuten ihan kunnossa.
B200k koneen solexia ei kannata laittaa koska se on suunniteltu 2 litraiseen koneeseen. Tottahan sekin toimii, mutta voi aiheuttaa ongelmia. b230k koneen solexi siksakki kaasari on siis ihan hyvä vaihtoehto. Tosin myös imusarjan se tarvitsee, pystyimukaasaria kun ei sivuimukaasarin imusarjaan ihan kivuttomasti saa kiinni.