Flektin siivapyörä eli se neljän pultin kanssa kiinni oleva alumiinimötikkä voi olla aika hyvin sitten kiinni, varovasti nakuttelee ruuvarin kanssa irti sen ja putsaa sisältä sinne kertyneen kura/pölykerroksen, sama koskee kampiakselin hihnapyörää. Kampuran hihnapyörän sai ainakin omassa menemään väärään asentoon (siellä on lovi, joka näyttää mihin kohtaan sen tulee tulla). Kannattaa ottaa virranjakajasta kansi irti ja katsoa, että pyörijä osoittaa ykköspytyn merkkiä. Omassa meinaan näytti apuakselin merkki ihan perunoita, kun oli joskus jakaja vaihdettu eikä laitettu kohdilleen enää.
Samalla, kun siellä kampiakselin päässä turaa, niin kannattaa tarkistaa akselin alta menevän johtosarjan kunto. Sen kiinnikkeet tykkäävät ruostua teräviksi ja krahnaavat sitten johdoista eristeet rikki ja jossain kohtaa alkaa savu nousemaan. Kannattaa myös katsoa, ettei johtosarja pääse menemään mihinkään hihnapyörän väliin.