KL-varaosat  Race.fi

mistä volvoon polyuretaani puslia?

  • 16 Vastauksia
  • 14281 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tölkisti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: mistä volvoon polyuretaani puslia?
« Vastaus #15 : 01.01.2015, 21:18:00 »
Tottakai kiiinnostaa, onnistuukohan jos toisi kaikki alustanosat hiekkapuhallettuina sinne Janakkalaan ja hakisi osat sitten vain pois uusilla puslilla puslitettuna? Ei tarvitsisi minun itse mittailla, vaan tekiä itse saisi mitat vanhoista puslista ja holkeista.

Sitten kiinnostaisi se hintakin, paljonko heittää tuosta valmiista Ruotsista saatavasta puslasarjasta ja mihin suuntaan.  ::)

toki jos jaksaa itse puhaltaa niiin helpottaa isäukontyötä :D mut puhalluskaappi löytyy sieltäkin. ja juuri niinkuin mainitsit on muut autoharrastajat tavannut tehdä. soittoo ja ajan sopimista ja sit pähkäilette et millasiii sais olla ja paljonkos. ja valmiit tuotteet postiin tai suoraan käteen....
tänään kun kävin pyörähtää ni alkuvuodeks kuulosti ainakin olevan vapaata aikaa.

ja teollisesti sarjatuotantona valmistettuihin verrattunahan nämä on sitten tehty kuin alkuperäinen eikä mitään kahdessa osassa prässättäviä---- :D
hinnat on aina toki neuvoteltavissa, mutta kun itse senseille soittaa niin selvii paljon hintahaarukasta yms...et rohkeesti vaan soittamaan!

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: mistä volvoon polyuretaani puslia?
« Vastaus #16 : 03.03.2015, 17:49:36 »
tervehdys.
mikäli kiinnostaa ihan täysin kotimaiset ja oman väriset sekä kovuiset puslat niin isäukkoni on tehnyt niitä jo päälle parikyt vuotta.

http://www.elisanet.fi/ville-pekka/ verkkokauppaa ei ole, koska kysessähän on aivan asiakkaan omantoiveen mukaisia puslia aina :)

Tuonne vaan kyselyä jos ei meinaa muualta puslia löytyä  :) Mistään en omaan 850 löytäny kw:n takaiskareiden alapuslia, mutta sitten laitoin sähköpostilla tuonne kuvat puslista ja kyselyä hinnasta, ni miltei samointein tuli vastaus. Hinta ei omasta mielestä ollut mitenkään paha, vaikka kalliimmat toki ku sarjatuotetut vastaavanlaiset. Sai kuitenkin entisistä käytettyä rautaosat ja toinen puslista oli ehjä josta muotin otti, ni sekin vaikutti alentavasti hintaa. Lähetin vanhat sinne ja alle kolmen viikon päästä oli jo uudet minulla.
Palvelu aivan ykköstä; sähköpostiin vastaili nopeesti ja soittelee jos mitä tarvii varmistella, esim. väri ja puslien kovuus.
Suosittelen!  :)
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

 

Samppasport  Futurez