Autoracing  KL-varaosat

Tukivarsien hitsaamisesta saavutettu hyöty?

  • 1 Vastauksia
  • 1860 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jvVolvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 334
  • www.vrcf.fi
Tukivarsien hitsaamisesta saavutettu hyöty?
« : 11.03.2015, 10:10:52 »
Huomaako selvästi ajettavuudessa eroa jos tukivarsia "boksaa"? Omaan projektiin miettinyt etu ja alatakatukivarsien vahvistamista, mutta millainen on saavutettu hyöty?

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 553
Vs: Tukivarsien hitsaamisesta saavutettu hyöty?
« Vastaus #1 : 11.03.2015, 11:22:27 »
Luulempa että ainakin 200-sarjassa saadaan etupäässä tukivarren notkumista kuriin. A-ryhmäläisissä edessä aluksi ollut vakiot tukivarret jäykemmillä puslilla ja samoihin aikoihin joissain tapauksissa myös vahvistetut (boksatut?) ...mutuilen että jäykällä puslalla tuota tukivarren notkumista ollut ja siksi ois boksattu.

ja kenties takapäässä tämmöinen ongelma voi ratketa:


edit. Hyödystä lueskellut että joku tbricksillä oli testannut 700-sarjalaisessa edessä vakio alumiinisten ja vakio rautasten eroja radalla ja oli kuulemma rautasilla ollut parempi mutkissa.

...en tosin sano että mitään tietäisin
« Viimeksi muokattu: 11.03.2015, 11:37:38 kirjoittanut vippe »
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy