Autoracing  KL-varaosat

200-srj alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 877 Vastauksia
  • 370321 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: 200 -sarjan coiloverit
« Vastaus #30 : 16.02.2011, 04:22:56 »
Rallyracesta terveisiä: täydellinen coiloversetti noin 1200e. Ei sovellu kuitenkaan talviajoon, jonka vuoksi tätä vähän osittain haeskelin, että olisi saanut talveksi auton ylös..

Käyn joku päivä hakemassa sieltä jonkun kompromissiratkaisun.. Luultavasti vain madallusjouset ja niihin sopivat iskarit. Niillä kuulemma vielä pärjäilee talven jäisillä / möykkyisillä kaduillakin.


Saisiko lähempiä tietoja, tuntuu edulliselta ::)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7556
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 200 -sarjan coiloverit
« Vastaus #31 : 17.02.2011, 22:35:52 »
OT:Hmmm asuuko herra lankku jossainpäin eteläsavoa kun on tullut tuommoinen valkopunainen 142 volvo bongattua mikkelin abc asemalla?
Asuu.


Weberman, lähempiä tietoja saa hyvin helposti soittamalla Rallyraceen.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 200 -sarjan coiloverit
« Vastaus #32 : 17.02.2011, 22:53:20 »
fileman osti justiin jonku satsin. (iskarit, jouset ja pohjaanlyönti kumit)

tolpat 399e
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=20856&productcategory=1048&section=c


jouset 249e
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=20707&productcategory=500&section=c


tuolla on paljon vaihtoehtoja, niin en oo varma onko nuo nyt just ne ku fileman tilas, mutta kato tuolta

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: 200 -sarjan coiloverit
« Vastaus #33 : 18.02.2011, 05:59:14 »
Kiitoksia molemmille, katsellaan, vaikka minusta tuntuu että tälle vuodelle ei laitetta saa työn alle, mutta onpahan osat sitten kuitenkin hyllyssä. :D
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 200 -sarjan coiloverit
« Vastaus #34 : 18.02.2011, 06:36:17 »
On se helppoo tuohon 200-sarjaan, mut mites seiskaan?? Täällä jotain tuohon kasatkuun --> http://yhst-26451710505916.stores.yahoo.net/rsira240shco.html
R-sport internationalilta on vaan kamala taistelu että saa yhtään mitään tulemaan.(lähes 2kuukautta että saivat ees lähetettyä paketin, useita(5-6) kertoja sai soittaa perään, ei oo halpaa soitella ameriikan mantereelle ja toimitusyhtiö on sellanen että pakkorahastavat tullauksesta, jos et ota pakkotullausta, niin ne voi laittaa tulemaan lähtitulliin 50e lisämaksusta tjsp. Halvasta palikasta tulee äkkiä kallis.)
Että mielummin ajelee vaan vaikka lesjöillä.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: 200 -sarjan coiloverit
« Vastaus #35 : 18.02.2011, 10:47:24 »
Ne on ne suhteet, jotka pitää sinne olla. En sitä uskonut ensin minäkään kunnesnyt sitten pikkuhiljaa alkavat luottaa kun on samoja tuttuja turbobricks areenalla ;)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa niksude`

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 107
  • www.vrcf.fi
240 Alustoista jupinaa...
« Vastaus #36 : 20.02.2011, 23:36:23 »
Elikkäs tuli tuossa hommattua syksyllä tuollainen Mad 60/40mm madallusjousi-sarja lankun alle.

Tippui roimasti vert. vakioalustaan, muttei kuitenkaan sellaisenaan riittänyt vaan edestä otettiin vielä kierros pois. Nyt kuitenkin lueskelin foorumilta (Volvolandia) että saisi paremman jos tolppiin tekisi 4cm lisäkierrettä ja ylimääräisen laikkaisi pois. Saisi madallettua enemmän eikä pohjaisikaan niin helposti?

Nyt on siis madallusta n.70mm keulasta ja perästä 40mm ja tarkoitus olisi saada perää aavistuksen verran kenttään päin ja keulasta sentti pari. Kuitenkin niin ettei auto ole kumpaankaan suuntaan likaa kallellaan eli ns. keuli kumpaakaan suuntaan. Auton alle tulee 14" peltivanteet levitettyinä.

Fiksummat voi nyt sitten kertoa kun iskareita alan uusimaan että mitkäs sinne kannattais lykätä? Kaasut vai jotkin ihan normaalit Motonetistä?  ::) Melko ihmeellistä mutta nykyisellä madalluksella vanhat iskarit ovat toimineet hyvin, vaikka osa pelotteli että -40mm madallus on suurin mitä vakiokepeillä suositellaan.  ???

Tuolta Tuningstudioltahan saa noita lyhyempiä Gts:iä 399e parihintaan mutta taidan kuitenkin köyhänä kokeilla jotain uuden vakiotolpan modausta tuolla kierteen sorvaustaktiikalla? Joten meniskö sinne ihan joku perinteinen orkkisneste iskari?
« Viimeksi muokattu: 20.02.2011, 23:39:07 kirjoittanut niksude` »
Volvo 240 GL b200k "talvi-projekti"
Bmw E39 M5 "käyttöauto"

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: 240 Alustoista jupinaa...
« Vastaus #37 : 21.02.2011, 00:48:46 »
No menee kai sitten kierteityksen jälkeen useampaa vaihtoehtoa, en nyt ala luettelemaan, minä pistäisin kyb tms. kaasut, eivät ole kovin kalliit. Perinteisiä nesteiskareita on vähän tarjolla nykyään. ;)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa niksude`

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 107
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Alustoista jupinaa...
« Vastaus #38 : 21.02.2011, 09:04:20 »
Millaisetkohan nuo kyseiset kaasut ovat, joita Motonet tarjoaapi? Kybin vissiinki? Hintaa 34,90€/kpl.
Varmaan pitää käydä ne kipaisemassa, ellei tuu muita suosikkeja tänne :P

E: tulikin haettua kaasut taakse ja nesteet eteen... helpompi tehdä kierrettä lisää noihin nestetikkuihin kun kaasuihin... vertailtiin tiskillä...
« Viimeksi muokattu: 21.02.2011, 17:05:07 kirjoittanut niksude` »
Volvo 240 GL b200k "talvi-projekti"
Bmw E39 M5 "käyttöauto"

Poissa Crof

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 200 -sarjan alusta
« Vastaus #39 : 27.02.2011, 21:14:39 »
mistäs ootte ostanu kenttäsarjoja 200 sarjan volvoihin? näyttää olevan suosiossa nuot lesjöt mistähän niitä saa?  :P

Poissa Nikkei

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 85
  • www.vrcf.fi
Vs: 200 -sarjan alusta
« Vastaus #40 : 27.02.2011, 21:17:50 »
mistäs ootte ostanu kenttäsarjoja 200 sarjan volvoihin? näyttää olevan suosiossa nuot lesjöt mistähän niitä saa?  :P

Motonetissä myydään lesjöjä

Poissa HRemes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
    • S70TDI
Vs: 200 -sarjan alusta
« Vastaus #41 : 01.03.2011, 01:40:28 »
onko lankkuun tehty lyhkäsempiä takaiskareita? meinaan vaan, että hankala hirveesti laskee takapäätä tontitusmieles, kun nostaessa jouset sit karkaa ylä"kupeista"  :idiot2:

Poissa puppet

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1997
  • Näpräilijä
Vs: 200 -sarjan alusta
« Vastaus #42 : 01.03.2011, 15:53:09 »
onko lankkuun tehty lyhkäsempiä takaiskareita? meinaan vaan, että hankala hirveesti laskee takapäätä tontitusmieles, kun nostaessa jouset sit karkaa ylä"kupeista"  :idiot2:

Ainakin alustasarja pakettina on, onko erikseen? :-\
240 B230FT, 940 FB, V90 D4 AWD inscription

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: 240 Alustoista jupinaa...
« Vastaus #43 : 03.03.2011, 09:53:50 »
Itse tilasin just tuolta tuningstudiolta noi mad 60/40mm ja ne gts iskarit. joka kulmaan. jouset on tullu mutta iskarit ei vielä. Kerros vähän ajettavuudesta ja mitä mieltä onko hyvät? Olis hyvä jos sulla olis kuva kuinka matalalle se tulee :)
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa niksude`

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 107
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Alustoista jupinaa...
« Vastaus #44 : 03.03.2011, 12:36:05 »
Tällä hetkellä ei kuvaa ole oikein, mutta parin viikon sisällä voin napsia kun on kesävanteet valmiina ja alusta tulee koneistamolta... Täytyi lyhentää iskareita reilusti jotta toimii hyvin noilla jousilla. Eivätkä ne edes hirveitä madalla jouduin ite laikkaa näyttämään etujousille heti kättelyssä jo kierroksen verran... taakse voisi ottaa saman kohtelun vielä.
Volvo 240 GL b200k "talvi-projekti"
Bmw E39 M5 "käyttöauto"

 

RallyBaron  Samppasport