Carcom Oy  Ateho

945 pitkänmallisen takaluukunkahvan asennuksesta 745

  • 1 Vastauksia
  • 1583 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 745 TIC

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 156
  • www.vrcf.fi
Hajosi farkusta luukun kahva, niin päätin samalla vähän muuttaa takapään ilmettä. 745 kahva on kahdella mutterilla ja 945 kahva kahdella mutterilla ja kahdella pultilla, jotka ovat kahvan päissä. Riittääkö pelkkien reikien poraus luukkuun vai joutuuko jotain täytettä laittamaan pultin ja luukun väliin? Kertokaapa, jos olette vastaavan muutoksen tehnyt.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2015, 13:55:11 kirjoittanut 745 TIC »
745 Turbo -88 USA B230FK, M90, SRE -763, LH2.2, Superchips, 16T 0.9bar, midsizeC, S60 T5 suuttimet, finjector FPR 3.8bar, APC

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: 945 pitkänmallisen takaluukunkahvan asennuksesta 745
« Vastaus #1 : 10.06.2015, 18:16:26 »
Itse kun tein vastaavan työn 765:een, niin porasin luukkuun vain uudet reiät ja laitoin kiinni. Siellä on sisäpuolella vahvikkeet, mutta uusien reikien kohtaan en niitä vaivautunut irroittamaan ja laittamaan. Hyvin on jo kaksi vuotta kestänyt.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron