Carcom Oy  Ateho

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
S40 II 2,4i, kuljettajanpuolelle sisemmän vetoakselin suojakumin vaihto. Kun tuon akselin irrottaa niin tuleeko sieltä öljyä ulos? ???
Eipä juuri oo tullu. Manuaali m66 T5. Saahan siinä pönttö olla tyrkyllä kun ei tiedä paljonko sinne on laitettu?
Sama kai se on m56 mikä sulla on jos on manuaali ja myös automaatti.

2
Projektipäiväkirjat / Vs: Miracle Team 242R-project
« Uusin viesti kirjoittanut Neverbe4 tänään kello 21:10:56 »

Käyttökäsijarrukahvan vaijeri alkaa löytää reittinsä


Aika palapeli rakentaa kun hiluxin kahva ja transporterin satulat


Keskikonsolin kiinniketeline valmistuu


Etujarrulinjat asettuu paikalleen




Takajarruille letkut paikallaan


Teetätin uudet sävylasit joka ikkunaan

3
FAQ (takavetoiset) / Vs: Takavetoisten vakaajien halkaisijat
« Uusin viesti kirjoittanut vippe tänään kello 21:00:26 »
Onko tuo 960 3.0L vakaaja sama joka vuosmallille, vai vaihtuuko kakkoskopassa?

En tiedä, skandixin tarjonnan perusteella faceliftiin muuttuu vakaaja, onha niissä erilaiset tukivarretki ja paljo muutaki
4
Projektipäiväkirjat / Vs: Miracle Team 242R-project
« Uusin viesti kirjoittanut Neverbe4 tänään kello 20:58:43 »
Eli moottoria päästiin vihdoin yrittää käynnistää, ensin oli öljynpaineet kadoksissa. No löyty vihdoin niin ei kun käyntiin. Käy vaan toisella kannella. Olin painanut puolan liittimet paikalleen mutta ei sit kuitenkaan. Aikansa kun ihmeteltiin niin tuli mieleen et voisko vika olla siinä ja vähän kun liitintä työnsi lisää niin alko pelittää. No sitten piti säätää läppärunkojen vivustoa niin rupeshan se käymään tyhjäkäyntiä nätisti. Siinä kun samalla etsi vuotoja niin löytyhän sieltä auton alta kiva pikku öljylätäkkö.

No ei muuta kuin seuraavana päivänä auto nosturille ja laatikko irti. No stefahan se paljastu syyksi, tai sen puute. Käsittämätöntä että jäänyt pois.
No ei vuoda enää kun stefa saatu paikalleen mutta mitäs kun kasvot kastuu. Pakoputkesta tulee vettä, jaaha. Että tälläinen, ja glykoli tuoksuu. Ja paisarista nestettä niin öljyähän siellä on seassa.

Ei muuta kuin kone ylös ja kannet auki. Mitään vikaa ei näy eikä löydy. Seuraavana päivää soittamaan koneistamoon ja ei muuta keksitä kuin liian pitkät kansipultit kun lohkosta ja kansista otettu ronskimmin tavaraa pois.
Ja kansipahvi näyttäisi vähän samaa. Meni kyllä momenttiin ja astelukuun.

No ei muuta kuin rakentaa kone takas kasaan oikean mittaisilla pulteilla niin uusi yritys.


Rekisterikilven telinettä rakentaa perään


Sitten vaan reikää leikkaamaan


Ovia sovittamaan


Pohja saanut värin alustan kiinnikkeiden kohdalta

5
Missäs kohti tuo ahtopaineanturi on?
6
Ahtopaineanturiahan tuo herjaa. Putsausta, liittimien tarkastusta, anturin vaihtoa jne, siitä alkuun.
7
Projektipäiväkirjat / Vs: Miracle Team 242R-project
« Uusin viesti kirjoittanut Neverbe4 tänään kello 20:33:45 »


No niin taas on projekti edennyt ja ottanut takapakkia.



Apulaite hihna enää paikalleen niin käynnistämään


Kardaani tehty


Kardaani maalattu


Ja paikallaan


Johdot alkaa olemaan tehty että pääsee käynnistää. Pitää sitten asetella paikalleen kunhan kojelauta saadaan paikalleen ja sitten keskikonsoli tehtyä



Kojelaudan mittaritaulu uusiksi. Tabletti ja valot sekä muutama mittari koristeeksi


Väri on vapaa, kuhan on musta


Gudinaf


8
Veteraanit / Vs: classicvolvorestoration Kokemuksia
« Uusin viesti kirjoittanut MKazon tänään kello 20:32:53 »
Positiivinen kokemus, puolen kymmentä kertaa tilattu ja toimii hyvin.
9
Lainaan hieman tätä keskustelua, koska vika on samankaltainen kuin aikaisemmassa kulkupelissä.

Volvo v70 MK3 vm.2007. Asensin vastaavasta purkuautosta alkuperäisen vetokoukun, johtosarjan (30763877) ja sekä ohjainmoduulin (30716987). Kyseessä 7-napainen sarja.

Käytin tuota volvocarssin ohjetta, mikä löytyy volvon sivujen kautta. Lisäsin 40A sulakkeen takasulakekeskukseen niin kuin ohjeessa käskettiin. Auton johtosarjan liittimet kävivät suoraan paikalleen. Tässä keskustelussa puhuttiin tuossa aiemmin jostain toisen sulakkeen lisäämisestä, mutta tässä minun löytämässä asennusohjeessa sellaisesta ei kuitenkaan puhuttu mitään.

Auto kävi Avainvaunulla ohjelmoinnissa. Kun menin hakemaan autoa ohjelmoinnista, asentaja kertoi, että he eivät saaneet pistoketta toimimaan. Ohjelman olivat saaneet ladattua, mutta pistokkeeseen ei tule moduulilta mitään. Voiko olla, että tuo moduuli on tosiaan väärällä koodilla, kun eivät kuulemma olleet volvon omilla ohjelmilla löytäneet tuolla osanumerolla tuollaista moduulia? Onko muilla ollut itse moduuleissa vikoja?

Itse googlailin tuolla minun moduulin osanumerolla ja löytyy kyllä vastaavuutta volvon eri malleihin soveltuvana, myös v70 mk3 volvoon. Volvolta antoivat minulle tämän hetkisen Volvon järjestelmän ilmoittaman osanumeron kyseiseen autoon sopivana: 31350479 Pitääkö tässä alkaa metsästää uutta ohjainta vai keksiikö joku muuta järkevää syytä tälle ongelmalle?
10
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: Volvo S 40 2.4 bensa 2006 ja VVT .
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 20:20:27 »
https://aeromotors.fi/kataloog/volvo/s40-ii-544/2-4/moottori/nokka-akseli?page=2&of=m5089;t17819;s10497

Vaikka tuolta. On niitä motonetissä vähän kalliimmalla mutta tuon hintanen paketti tulee virosta ilman kuluja, kannattaa kerätä muutakin rojua lähetykseen kun ei maksa rahti.

Yks vvt pyörä on imunokalla joka öljynpaineella säätyy. Tuskin tarvii pakopyörää vaihtaa.
Kokeile onko pyörässä väljää akselin suuntaisesti tai onko öljyä siellä rattaan takana, pahimmillaan jo hihnassakin.

Eipä täällä kaikki tiedä kaikkea eikä välttämättä parissa päivässä saa vastausta, niin ikävää kuin se onkin.
Väittäisin kyllä että tämä on suhteellisen aktiivinen foorumi verrattuna moneen muuhun.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Elekma  Autoracing