Ei kait se sen kummoisempi ole kuin tavankaan Mk2 V70...
Konepelti auki, näät puskurin ylälaidassa 6kpl sellaisia muovisia nastoja, niistä pieneellä meisselillä painat sitä keskitappia sisäänpäin niin lukitus aukeaa. Sitten pienellä talttapää meisselillä nostaa reunasta auttaen ne tapit pois.
Nyt saat vedettyä / raotettua puskurin yläosaa niin jotta saat sormet väliin. Maskin alalaidassa on sellaiset metalliset lukitus kynnet, ne ylös nostamalla ja samalla takaa maskia työntämällä saat alareunan lukituksesta irti.
Maskin ylä laidassa taisi olla neljä vastaavaa metallista kynttä.
Hieman huonosti selitetty, mutta eiköhän se noilla tiedoilla onnistu, edellyttäeen ettei ole erillainen kuin tavan V70:ssä.
Ne alussa irroittamat lukitus nastat pitää muuten virittää ennen paikoilleen laittamista. Painat nastan piikkiä ulospäin niin jotta nasta on noin puolisenttiä ylhääällä, sitten vain nasta reikään ja painat tapin alas jolloin se lukittuu.